איך כתיבת מאמרים ממוקדת יכולה לעזור?

noga ke

New member
איך כתיבת מאמרים ממוקדת יכולה לעזור?

על כך בדיוק פורסם מאמר באתר של תוכן המילים, שכך הוא מתחיל: ניתן לחסוך כסף רב, שמבוזבז על כותבי תוכן שכותבים כמויות מאמרים לא ממוקדים, שלא מביאים תוצאות. אז איך נמנעים מלשרוף כסף על כתיבת מאמרים שאף אחד לא קורא, איך מגדילים את הצפיות במאמרים ולמה כמות גדולה של מאמרים לא בהכרח תשיג את התוצאות הטובות ביותר? המשיכו לקרוא. מה אתם אומרים? האם באמת יש תועלת בכמויות של מאמרים, או שבמקרה שהאיכות גבוהה, זה עולה על הכמות?
 
ברמת העיקרון מסכימה -אך לצערי...

הקישור שצרפת לא תקין. נשמח לראות את המידע -שמאמינה שיתרום פה לאחרים ואז נוכל גם להגיב :)
 

noga ke

New member
משום מה הוא לא עובד

במקומות אחרים הוא כן עובד. תפוז עשו משהו עם הקישורים לאחרונה, אולי זה ההסבר. לשלוח לך במסר ותנסי לפרסם?
 
מציעה שתרשמי פה את עיקרי הדברים

כדי שלאנשים יהיה יותר קל להגיב בתוך השרשור בגדול מאוד ,כל כתבה שאתם כותבים ,גם באתר וגם מחוצה לו ועושים זאת נכון מבחינת מלל (שיווק זה לא דווקא לדחוף מוצר,שיווק יכול לעבוד באופנים רבים ) כל כתבה כזאת שממונפת גם לפייסבוק וגם למתחמים אחרים ,יכולה להביא תוצאות אני מכירה צלמת שבזכות כתבה אחת בבלוג בדה מרקר (עם מילות חיפוש נכונות ,וכתיבה שיווקית ויצירתית ) קיבלה טלפון מלשכת מנכל בכיר -שהגיע אחר כך אליה לסטודיו לצילום תדמית (היא תתארח אצלנו בקרוב ) ויש הרבה מאוד דוגמאות. אחרי שנוגה תיתן את הדגשים שלה אוסיף עוד כמה רעיונות ....:)
 

noga ke

New member
עיקרי הדברים

הם שאנשים לא מבינים שכמות גדולה של מאמרים לא עושה הרבה חוץ מלזבל את האינטרנט. הרבה פעמים בזמן שאני חוקרת נושא, אני נתקלת במאמרים שכל מה שיש לי להגיד עליהם זה- איך לעזעזל שילמו על זה כסף? וכשאני קוראת מאמר כזה אני בטח לא רוצה לקנות מוצר או שירות מבית העסק שמפורסם שם. עדיף לקנות כמות קטנה של מאמרים, אבל ממוקדי מטרה וכתובים טוב, כך גם הגולש שמגיע למאמרים מאתרי מאמרים מבין שהמאמרים האלו תורמים לו איזשהו ידע והסיכויים שהוא ילחץ על הלינק של האתר יגדל. אני מחכה לאירוח, נשמע מסקרן הסיפור שלה.
 
אני רוצה לתת עוד כמה נקודות....לשימוש יעיל

ונכון במאמרים א.כמו כל דבר ,ניתן לקנות מוצר (ואני בעד שמי שהכתיבה לא התחום שלו,או להבדיל זמנו מוקדש לדברים אחרים ) או לכתוב לבד ב.מאמר יכול להיות ממוקד מטרה -אבל...
כשאתם כותבים בכנות,משתפים,מייצרים חיבור ריגשי מסקרנים,
מעניינים,אנשים יקראו יותר
,ישארו בכתבה /במאמר . יגיבו
יעשו like
יעבירו הלאה
יתקשרו..............
ג.עשו זאת בפלטפורמות שיושבות חזק וגבוהה בגוגל דה מרקר בלוג בעסקים עושים עסקים בלוג בתפוז אתרי מאמרים כמו רידר,ומאמרים. ד.תכניסו צבע,עניין,ותמיד תמיד תמיד תכניסו פרטי התקשרות אליכם ,בכל כתבה !!!
(אנשים לא ישוטטו באתר ,ויחפשו איך ליצור איתכם קשר -מי שיאהב ,ירצה להתקשר מייד ) אתמול (לדוגמא ) קיבלתי טלפון ממישהוא שקרא את הכתבה והיה בהלם שאישה כתבה זאת.... (התמקדות בנקודות פעולה ,התמקדות בשיווק ) במצב כזה אגב לעולם אינני שואלת איפה הוא קרא (כי את ההפצה עושה ברחבי הרשת ) אבל כן בודקת מעבר להתלהבות מה אפשר לעזור,ומה מטרת השיחה :) ה.אל תפחדו לכתוב...
ו.אל תכתבו מאמרים בגרוש וחצי לאף אחד...(טיפ קטן לדרך) יש הרבה חברות שמבקשות כותבי מאמרים בסיטונאות ומבטיחים הרבה עבודה ..והאמת ? מקיימים.המווווון עבודה ,בכלום כסף.
ובעיקר תזכרו למילה יש כוח ניתן להשתמש בזאת תמיד לטובתכם !! רק צריך לדעת איך,להחליט,לעשות :)
 

noga ke

New member
זה לא סותר אחד את השני

ניתן לכתוב מאמרים ממוקדים ועדיין כנים, מענינים מלאי צבע ומסקרנים. בהחלט, מי שכתיבה היא לא התחום שלו או שאין לו זמן לכך, עדיף שישקיע בכותב חיצוני. סה"כ, זו ההוצאה הכי משתלמת על פרסום, אם עושים את זה נכון.
 

hoshe

New member
דגש על קידום תוכן דרך טוויטר

האתר למטה בודק (בחינם) כמה אספקטים בנוגע לשיווק האתר שלך, נותן ציון ופידבק תמציתי. (לא בטוח אם זה תופס גם לאתרים בעברית) לא "כזה ראה וקדש" אבל שווה בדיקה
 
למעלה