איך לבחור מיטה זוגית

hagar777

New member
איך לבחור מיטה זוגית

היי, אולי תוכלו לעזור לי אני מתלבטת איזו מיטה תתאים לחדר שינה (3X4) שלנו? חשוב לי משהו איכותי שלא כל סיבוב של בן זוגי יורגש חחח
עכשיו יש לנו גם טלווזיה שאני רוצה לתלות מול המיטה והשאלה אם לקנות עוד כריות הגבהה או משענת? אשמח לרעיונות והמלצות
 

ירדןלי1

New member
בלי תמונה זה באמת קצת קשה, אבל אנסה לתת כמה טיפים

החדר לא גדול
אז כשרוצים לקנות מיטה, חשוב שהגודל שלה יתאים לחדר, בלי מסגרות מאד גדולות, שתהיה מיטה נוחה, מחברה מוכרת ועם אחריות כמה שיותר ארוכה. הייתי הולכת על מזרון קשיח או ללא קפיצים כדי שלא תרגישי את התנועות של בעלך או לחילופין, אפשר מיטה מתכווננת. כשקונים מיטה, חשוב לעשות סקר שוק. הבנתי שיש מבצעי סוף שנה עכשיו אז זו אחלה הזדמנות. לגבי ההגבהה, זה תלוי, אם את הולכת על מיטה מתכווננת, את לא צריכה את זה. אם מזרון רגיל, אז יש כריות זוגיות ענקיות, שגם מוסיפות אחלה טאצ' יפה לחדר. מעבר לזה, תמיד אפשר לתלות את הטלויזיה ואז לא צריך לחשוב על הגובה.
 
בהמשך למה שירדן כתבה, הייתי מציעה לך לנסות לבדוק

באירופלקס. יש להם עכשיו מבצעי סוף שנה והמיטות המתכווננות שלהם ממש מעולות. קניתי אחת כזו לפני כשנתיים ואני מאד מרוצה, מפנקת, יפה, נוחה ובלי הפרעות בלילה :)) גם לא צריך כריות הגבהה, המיטה עושה הכל בעצמה.
 

Tzippy Ohana

New member
כמה דברים שצריך לקחת בחשבון

קודם כל גודל מזרן, אני מצטערת היום שלא לקחתי 1.80 על 2 והסתפקתי ב1.60.
אנחנו בשלב היום שהילדים באים להתכרבל איתנו בשעות הבוקר המוקדמות וצפוף מאוד!! אם את רוצה לא לשמוע כל סיבוב שבעלך עושה לכי על מזרן בלי קפיצים, למזרנים עם קפיצים יש נטייה במהלך השנים להתחיל להשמיע קולות וזה די מטריף. לכי על מזרן מויסקו, מזרן מעולה שהוא בלי קפיצים את בוחרת את מידת הקושי, מצטרפת להמלצה על אירופלקס המזרון שלנו מהם, והוא ליגה גם השירות שלהם. לגבי משענת, בעיני זה עניין של טעם, אם זה עץ אז זה יפה,אבל כל המשענות דמוי עור לא יפות בעיני.. שוב, עניין של טעם.
 
למעלה