איך לדעת אם אתה חי חיים בריאים

  • פותח הנושא רוניתקה244
  • פורסם בתאריך
ר

רוניתקה244

Guest

"גוף האדם והאיברים והרקמות השונים שלו הם המבנים המורכבים ביותר בגלקסיה הידועה, והרמזים שהם פולטים לגבי הצרות הבסיסיות יכולים לרוב להיות עדינים", "אז היו מודעים לעצמכם ככל האפשר - אם נראה שאתם מזהים שמשהו כבוי, קחו אותו ברצינות ופתחו את האנטנה הפנימית שלכם למצבים בריאותיים אפשריים או לצורך בשינויים באורח החיים."

זכור כי אורח חיים בריא ובר קיימא עבור אדם אחד עשוי להיות לא מה שהכי טוב עבור אחר. אבל המומחים אומרים שצריך לשים לב לסימנים האלה שאתה חי חיים בריאים.

רמות האנרגיה שלך יציבות

צריכת כמויות טובות של אנרגיה במהלך היום היא סימן מובהק שאתה מקבל שינה באיכות גבוהה. אבל רמות האנרגיה שלך יכולות להציע גם רמזים על הצריכה התזונתית שלך, במיוחד של שומנים, פחמימות וחלבונים. 15 השילוב הנכון של כול להיות קצת שונה עבור כולם, במיוחד בהתאם לגורמים כמו הפעילות הגופנית שלך. אבל תשומת לב לאנרגיה שלך בנקודות שונות של היום יכולה לעזור להנחות את מה שמתאים לך.

אתה מתמודד היטב עם לחץ

מתח הוא חלק בלתי נמנע מהחיים. חוקרים אומרים שזה אפילו יכול להיות טוב עבורך כשאתה ניגש אליו בצורה בריאה. 16 סימן אחד שאתה מתמודד היטב עם לחץ הוא ביכולת שלך להציב גבולות. על ידי לימוד להציב גבולות, אתה מזהה ומתעדף את הצרכים שלך, מסביר סוורין. זה יכול לכלול גבולות למרחב הפיזי שלך, צרכים רגשיים, הזמן שאתה מבלה (או לא מבלה) בדברים מסוימים, אינטראקציות מיניות, כבוד למחשבות ולרעיונות שלך ורכוש חומרי.
"רופאי שיניים אומרים לעתים קרובות שהפה הוא חלון לבריאות הגוף", בריאות פה לקויה מובילה להצטברות של חיידקים שיכולים להתפשט בכל דרכי הנשימה והעיכול שלך.

"מחקרים מצביעים על כך שחיידקים מוגברים הנכנסים לגופך יכולים להוריד את התגובה החיסונית שלך ולגרום לך יותר לפתח בעיות בריאות כלליות, כולל מחלות לב, סיבוכי הריון ולידה ודלקת ריאות", לדברי גלטי. ריח רע מהפה כרוני הוא סימן שכיח לבריאות פה לקויה.

אתה נבדק עם הרופא שלך

"נקודה חשובה אחת שברצוני גם להדגיש בכל הנוגע לשמירה על אורח חיים בריא היא כמה חשוב לפנות לטיפול מונע", מציין דלוט. מחקר משנת 2015 של הסוכנות למחקר ואיכות בריאות מצא כי רק שמונה אחוזים מבוגרים קיבלו את הטיפול המונע המתאים המומלץ.

אבל בדיקות ובדיקות בריאות שגרתיות עשויות לסייע במניעת מחלות, מחלות ומצבים בריאותיים כרוניים ולסייע באיתור מחלות בשלבים מוקדמים יותר כאשר הטיפול עשוי לעבוד בצורה הטובה ביותר, הוא מסביר, מה שעשוי להוביל לתוצאות בריאותיות טובות יותר.

איך לדעת שהגיע הזמן לשינוי

"אנשים מכירים את הגוף שלהם הכי טוב, אז אם משהו מרגיש לא בסדר, חשוב להסתכל על הרגלי החיים שלך ולהיות כנים לגבי שינויים שאולי צריך ליישם כדי לעזור לשפר את הבריאות שלנו ולהפחית את הסיכון שלנו למצבים בריאותיים כרוניים", מעודד דלוט.

הבטן שלך "כבה" כל הזמן

תמיד מרגיש נפיחות, מגובה או נגוע בריפלוקס חומצי או הפרעות עיכול? תזונה לקויה, חוסר בסיבים תזונתיים , לא מספיק תנועה פיזית, והידרציה נמוכה הם כל אחד מהגורמים הנפוצים לבעיות בטן, מסביר ד"ר דלוט. "אשם פוטנציאלי נוסף הוא מתח כרוני, מכיוון שבעיות עיכול יכולות להיות גם סימפטום המופעל על ידי מתח."

מטלות הבית מתישות

תחושת עצבות מפעילות גופנית קלה יחסית כמו מטלות בית היא סימן היכר של סובלנות אירובית נמוכה, לדברי Ulm. "סבילות ירודה ללחץ, עייפות, קושי בריפוי, וחולשה כללית ומצב רוח רע מתמשך יכולים להיות גם סימנים עדינים לפעילות גופנית לא מספקת ."

אתה עצבני במיוחד

"כל אדם שונה בסימני האזהרה שמופיעים כאשר בריאותו הנפשית סובלת", מייעץ סוורין. אבל אם אתה עצבני בצורה יוצאת דופן או ממהר לכעוס, זה איתות נפוץ לתעדף את הטיפול העצמי שלך ולמנוע משבר בריאות נפשי גדול יותר. סימנים אחרים כוללים קושי להתעורר או לקום מהמיטה, שינויים בדפוסי האכילה , בידוד מוגבר מאחרים וקשיי ריכוז, מוסיפה סוורין.
 
למעלה