איך לדעת באיזה רשת חברתית כדאי לפרסם?
הלקוחות שלך כבר מזמן לא נמצאים ברשת חברתית אחת, אלא פועלים במספר זירות.
כדי להתאים את המסר השיווקי שלך לכל רשת בהתאם אתה צריך לדעת למה הם פועלים ברשת חברתית מסוימת, ואיך תוכל לתקשר איתם בצורה שתייצר עבורם ערך.
כדי לדעת איך עושים זאת, בניתי בשבילכם את המודל לניתוח פעילות גולשים ברשתות חברתיות, שיעזור לכם להבין איפה אתם צריכים לפרסם ואיך.
הקליקו כאן לקריאת הפוסט - http://bit.ly/1li6su0
הלקוחות שלך כבר מזמן לא נמצאים ברשת חברתית אחת, אלא פועלים במספר זירות.
כדי להתאים את המסר השיווקי שלך לכל רשת בהתאם אתה צריך לדעת למה הם פועלים ברשת חברתית מסוימת, ואיך תוכל לתקשר איתם בצורה שתייצר עבורם ערך.
כדי לדעת איך עושים זאת, בניתי בשבילכם את המודל לניתוח פעילות גולשים ברשתות חברתיות, שיעזור לכם להבין איפה אתם צריכים לפרסם ואיך.
הקליקו כאן לקריאת הפוסט - http://bit.ly/1li6su0