אפרט על עצמי ומה אני רוצה
חווית לפני 13 שנה אירוע טראומטי אלים על רקע לאומני, כשלפני כן לא חוויתי בילדות אירוע אלים שכזה. אולם, גם בילדות המוקדמת (גילאי 6 עד 9) הייתי נוטה לסיוטים בלילות, אם כי לא חווית אירוע מוות אצל קרוביי שיצדיק זאת וגם לא חוויתי אירוע אלים בילדות אבל היו סיוטים לפעמים בלילות בילדות המוקדמת. כבר 4 שנים שאני מטופל בנט"ל (עמותה שהוקמה על ידי אישה טובה ששמה יהודית יובל-רקנטי) בשיחות ובנוגדי דיכאון פלוטין... אבל בחודש האחרון קרו אירועים שהשפיעו עלי לרעה. לפני זמן מה, נהרג מייקל ג'קסון ולקחתי זאת קשה. ולפני שבועיים נפטרה אישה שכאשר הייתי ילד היו לה עיזים וכיון שהיו לי פצעים בפה אימי לקחה אותי אליה והאישה נתנה לי חלב עיזים ומאז אנחנו אוהבים אותה וכואב לנו עליה מאוד. ביום ראשון הזה, אימא נפלה בדרכה לעבודה וכשראיתי אותה מתפתלת מכאב ואת פצעיה הלב שלי נקרע ונמתח ולא יכולתי לקום מהרצפה כי הלב שלי נמתח ממש כמו יצא מחוץ לחזה. והתמונות חזרו בלילה ולא נתנו לי לישון. אני סובל מהפרעת קשב מסוג ADD כנראה מהילדות ויש לי קיבולת זיכרון עבודה מוגבלת ואובחנתי כבעל לקויות למידה. אני מנסה להילחם בכל הסבל באמצעות למידה ובאיבחונים הומלץ לי להקליט את השיעורים וכך אני נוהג לעשות. אני מקליט את השיעורים, וכיוון שיש לי קשיי קשב אז אני מעביר את ההקלטה אחורנית כי לא הצלחתי להקשיב ולפעמים קורה שאני מעביר אפילו 10 פעמים אחורנית את אותו משפט שהמרצה אומר. זה מתיש מאוד ואני לא נבחן על המבחנים מפני שאני לא סטודנט מן המניין שעלי להיבחן אלא אני לומד בכיתה כדי לשקם את עצמי מפני שלימודים משקמים אותי. באמצעות הקשיים בלימודים אני נלחם נגד הטראומות והמצב הנפשי כי אני אוהב את מה שאני לומד, ואם לא אלמד אז אשתגע. גיליתי
משחק באינטרנט שבאמצעותו אני נלחם כנגד הקשיים בקיבולת זיכרון העבודה שלי, וככל שאני
משחק בו יותר אז כך אני נלחם גם נגד הסיוטים. בלילה בסוף הצלחתי להירדם מאוחר, ובבוקר שיחקתי ב
משחק הזה. ניסיונות שיפור היכולת הקוגניטיבית שלי מביאים אותי למצב שאני מרכך את הסבל הנפשי מכל התמונות הזוועתיות שמשתלטות אצלי במוח (פצעי גוף של אימא והרבה פחדים ממוות של אנשים קרובים לי). לפני שעשיתי אבחונים ללקויות למידה הכחשתי לעצמי שיש לי בעיה תפקודית, אבל נדהמתי כיצד מאבחנים דידקטיים מצליחים לזהות איך המוח רגיל לזכור ולתפוס דברים ממשימות העתקה וכך התקרבתי לעצמי במובן זה שנעשתי מודע יותר לקשיים שלי. דרך הקשיים בלמידה "הסכמתי" להיות מודע לעצמי. ההתמודדות שלי עם קשיי הלמידה מהווים השתקפות נקיה, טהורה, אובייקטיבית לאומדן מדוייק של התפקוד שלי ואני משקם את התפקוד שלי באמצעות התמודדות עם קשיי הלמידה שלי. אני מאמין שביום שאתגבר על קשיי הלמידה, אוכל גם לתפקד ולעבוד. אודה מאוד אם תתנו לי הפניה ל
משחקים ו/או תרגילים לאימון יכולת זיכרון העבודה שככל שמתרגלים יותר כך אפשר להגדיל את יכולת זיכרון העבודה לזכור כמות גדולה יותר של פריטים מאשר בלי אימון.