איך להפעיל את כפתורי הרגש אצל הלקוחות שלכם ...
איך בכל זאת מצליחים לתפוס את תשומת ליבם של הקוראים שלכם ולגרום להם לפתוח את המייל ששלחתם למרות הסינון של גוגל ולמרות ריבוי המפרסמים ? ואחר כך גם לבצע פעולת המרה כמו יצירת קשר, רכישת מוצר או ביקור באתר שלכם?
מדברים לרגשות שלהם, הרי אנו יודעים שגורם המוטיבציה מספר אחד בהתנהגות הלקוח הוא פניה ישירה לרגש שלו והפעלת אותו דחף רגשי שיגרום לו לבצע פעולה כזו או אחרת .
להמשך קריאה לחצו כאן : https://www.4ward.co.il/single-post/newsletters
בברכה
משה הרשקו
ייעוץ עסקי forward
איך בכל זאת מצליחים לתפוס את תשומת ליבם של הקוראים שלכם ולגרום להם לפתוח את המייל ששלחתם למרות הסינון של גוגל ולמרות ריבוי המפרסמים ? ואחר כך גם לבצע פעולת המרה כמו יצירת קשר, רכישת מוצר או ביקור באתר שלכם?
מדברים לרגשות שלהם, הרי אנו יודעים שגורם המוטיבציה מספר אחד בהתנהגות הלקוח הוא פניה ישירה לרגש שלו והפעלת אותו דחף רגשי שיגרום לו לבצע פעולה כזו או אחרת .
להמשך קריאה לחצו כאן : https://www.4ward.co.il/single-post/newsletters
בברכה
משה הרשקו
ייעוץ עסקי forward