איך לחסוך 50% מהוצאות הקניות בסופר

כספרי

New member
איך לחסוך 50% מהוצאות הקניות בסופר

איך לחסוך 50% מהוצאות הקניות בסופר למשפחה: כבר למדנו שצריך ללכת לסופר עם רשימה, ושלא הולכים לקניות כשרעבים, כי אז קונים הרבה יותר. מהכל. כבר הבנו שרשימה תחסוך לנו 20% מההוצאות. הבעיה מתחילה כשניגשים לכתיבת הרשימה: פותחים את כל הארונות בבית ועושים פשיטה על המקרר ומתחילים לרשום כל מה שאין: פסטה, אבקת מרק,פיתות ועוגיות מחיטה מלאה. רגע, מי בכלל אוכל עוגיות מחיטה מלאה? הנה ההצלה שלי: תולים רשימה קבועה על המקרר, פנקס נתלש ועט. כל מצרך שנגמר בבית, רושמים מייד ברשימה: שנייה אחרי שזרקתם לפח את הקטשופ שנגמר, את האריזה הריקה של הגבינה` וכו`- רושמים בפנקס על המקרר ``קטשופ``, "גבינה צהובה". ביום הקניות פשוט מורידים הרשימה מהמקרר - ויש רשימה מוכנה לסופר, של דברים שאנחנו בטוח משתמשים בהם. לא יותר, לא פחות. אני ספרתי 50% פחות אם נצמדים לרשימה. מה אתם יכולים לעשות החודש עם עוד 1000 או 2000 שקל? כסף, מאמרים, טיפים וסיפורי הצלחה עם כסף: http://www.kesseff.blogspot.com
 

goldy

New member
מה בנוגע להשקעות?

אפשר להרוויח בהן יותר מבאשר עבודה שכירה. הן גם מלמדות לחשוב, מה שהרובוטיות שבשכירות לא עושה.
 

tomer2007

New member
בשביל להשקיע אתה צריך כסף ../images/Emo88.gif

גם בתור שכיר אתה יכול לפתח חשיבה - הכל שאלה של מה התפקיד שלך ובאיזו חברה אתה עובד על איזה השקעות אתה היית ממליץ?
 

goldy

New member
נדל"ן

השכרת דירות לבעלי עסקים תמורת אחוז כלשהוא מהכנסתם. אגב, ככל הידוע לי ההגדרה לשכיר היא לעשות עבודה עים מכונה: המכונה לא יכולה לעשות את העבודה בילעדייך ולך יהיה קשה ביותר לעשות את העבודה ללא מכונה. כמה עבודות שכירות קיימות שמיתחרזות עים "צוותי פיתוח"? רק אחת? ביגלל זה אני טוען ששכיר זו עבודה רובוטית שמתישהוא, גם אים השכיר נהנה מימנה, תשעמם אותו.
 

tomer2007

New member
ממש לא.... האם מנהל מכירות עושה עבודה

עם מכונה? בכלל לא.... הוא עובד מול אנשים, הוא חושב איך לפתח צוות מכירות, איך לפתח קשרים עם נותני שירותים, איך להבין ולכוון טוב יותר ללקוח, איך לקדם את המותג .... הרי משכורתו היא נגזרת של מכירות (הבסיס בדרך כלל נמוך מאוד) ולכן יש לו אינטרס גדול מאוד לחשוב כיצד הוא מגדיל את נתח המכירות - בשבילו עצמו.... דווקא יצירתיות ויחסי אנוש מעולים מובילים להגדלת מכירות ולא רובוטיות שמשעממת ומבריחה את הלקוח
 

מחשבות

New member
זה נכון שברשימה כותבים מה שנגמר, אבל קונה

נבון לעולם יקנה בהנחה את מה שממילא יצטרך בעוד זמן מה כמו סבון נוזלי, אבקת כביסה או קטשופ. יש דברים שבהחלט אפשר להוריד מהרשימה בכלל ולמען הבריאות: חטיפים כמעט מכל סוג וכל המשקאות המתוקים.
 
אבל ההנחות לא משתלמות אם אתה במינוס!

אנשים מתפתים להנחות וקונים לפעמים סטוקים ממוצרים שונים, כי הם בהנחות, כי איך אתה אומר? ממילא הם יצטרכו את זה בעוד כמה זמן" וה"עוד כמה זמן" הזה יכול להיות רק בעוד חודשיים, שלושה ואם הבן אדם במינוס היום וקונה על חשבון המינוס - ההנחה כבר לא משתלמת. הריביות שהוא משלם ברור שגבוהות יותר מה"הנחות" בסופו של יום. אני טועה?
 

מחשבות

New member
את טועה. מי שממילא במינוס, לא יעזור דבר.

אפשר פשוט לחדול מלקנות הכל ולגווע ברעב. אבל מי שמתכנן צעדיו בזהירות, לא יקנה יקר כשבוער. גם לא הולכים שבע לסופר משום שאז קונים מעט וכשבאים הביתה מגלים משהו דחוף וחוזרים לסופר רק כדי לקנות שוב מצרכים מיותרים והרבה. הולכים כשצריך ועם רשימה ולא לפי מצב הבטן.
 

שחר38

New member
50% זה ממש מוגזם

הרעיון טוב ואני הרבה פעמים עושה אותו אבל לא צריך גם להגזים.
 
למעלה