איך לייצא "UV mapping" או משהו כזה לטקסטורות במודל עם מאיה?

איך לייצא "UV mapping" או משהו כזה לטקסטורות במודל עם מאיה?

סליחה על הכותרת אני פשוט לא מבין כזה כל כך. התחלתי ללמוד מאיה לצורך פיתוח משחקים תלת מימדיים. בניתי מודל עם כל הטקסטורות והכל נראה מצויין. השאלה שלי היא כזאת.

אני צריך לייצא את הטקסטורה לקובץ בודד של מפת טקסטורה ואין לי מוסג איך לעשות את זה. משהו כזה (קישור מצורף)

http://rinoacarol.weebly.com/uploads...03602_orig.jpg
 

אתינט

Member
מנהל
כך:

הקישור שצורף לא תקין.


ליצוא UV MAPPING מתוך מאיה:

לאחר ביצוע פריסת המודל יש לבחור בחלון עליון : Edit UVs
ללחוץ על האופציה האחרונה : UV texture editor
מתוך החלון שנפתח (UV texture editor) לבחור בחלון העליון מצד שמאל Polygons
לבחור אופציה אחרונה : UV snapshot
ולמלא פרמטרים : לבחור את המיקום, גודל- רצוי גדול, ופורמט רצוי
וללחוץ OK

להכנס לפוטושופ. לבחור את הקובץ UV שנוצר ולהכניסו כשכבה .
הקובץ הוא בדרך כלל יוצא שחור לכן רצוי ללחוץ CTRL I כדי שהצבעים יתחלפו ואפשר יהיה לראות טוב יותר את הקווים. השכבה הזו צריכה להיות נעולה ומתחת לשכבות הטקסטורה שאתה מצייר.
אח"כ שומרים את התמונה כקובץ רצוי (PNG, JPEG וכדו')
 
למעלה