שבט שלום!
אני מניחה שאת מתכוונת שיש לילד שגיאות כתיב. ט' ו ת' נשמעות אותו הדבר, ולכן הפתרון הוא: 1. יש להסביר לו שחשוב להתבונן על המילה ולא לכתוב רק לפי שמיעה. 2. ללמדו להעתיק בצורה נכונה. (להתבונן במילה, להסתיר אותה, להעתיק ולבדוק.) 3. יש ללמדו כללי כתיב, כגון: מילים בנקבה מסתיימות בסיומת "ת". מילים בביניין התפעל. (להסביר שיש יוצאים מהכלל ותלמדו אותם אח"כ) וכדומה. יש כלל חביב ש"ט' הולכת עם חתיכים גבוהים" - כלומר בד"כ ט תופיע קרוב ל צ. לדוגמא: הצטלם הצטדק. 4. ללמד לפי משפחות מילים וקבוצות מילים לפי נושא. כגון: מילים רטובות נכתבות בט'. לדוגמא: טל מטר מטריה ממטרה רטוב וכדו'. כמובן שלשלב משחקים במהלך הלימוד. חשוב: בשלב של כתיבה שדורשת חשיבה לא להתעכב על שגיאות כתיב, ולהיפך, להסביר שצריך לתת לרעיונות לזרום, ולכן לא נורא אם שוגים. אחרי שכותבים עושים הגהה ומתקנים. (גם זה רק בשלב מתקדם) בהצלחה! ואם את צריכה עוד עזרה או רעיונות למשחקים \ חוברת מומלצת אשמח לעזור.