איך למצוא עבודה בהייטק ללא ניסיון וללא תואר

אתם מרגישים שאתם צריכים שינוי בקריירה ורוצים להיכנס לתחום מעניין, מתחדש ומתגמל- תחום ההייטק המבוקש, אך אין לכם ניסיון?

תחום ההייטק הוא תחום רחב, ומתאים לאנשים מכל הסוגים. אם אין לכם ניסיון קודם, תוכלו לבצע השלמה של קורס מקצועי להשמה בהייטק בו יכשירו אתכם במהלך התפקיד עצמו.
אם זה מעניין אתכם, או שאתם רוצים לעשות הסבה מקצועית- הייטק הוא עולם בו תוכלו להתפתח מאוד ללא הפסקה .

איך למצוא עבודה בהייטק ללא ניסיון?
-יצירת קשרים ונטוורקינג: אם יש לכם כישרון כזה לפתח שיחות עם אנשים, נטוורקינג יכול להוות כלי חשוב עבורכם- חפשו בפייסבוק קבוצות בתחום בו תרצו לעבוד והצטרפו אליהן.
הגיבו בקבוצות אלו, פרסמו פוסטים וצרו קשר עם חברי הקבוצות שיכולים להיות קשורים לחיפוש המשרה הבאה שלכם.

-רכישת ניסיון לפני מציאת עבודה בתחום ההייטק: אם במסגרת התפקיד הקודם שלכם לא התמחתם בתחומים שקשורים למשרה אליה אתם מנסים להתמיין, תוכלו לעבוד על פרויקטים אישיים או לבצע עבודות ללא תשלום,אם למשל אתם מנסים למצוא משרה בתחום השיווק תוכלו להתחיל ולשווק עסק של חברים או משפחה וכך תוכלו לצבור ניסיון חשוב-מה שיגרום לכם לצבור עוד נקודות.

-נצלו את התפקיד בו אתם עובדים כרגע לטובת בניית תיק העבודות שלכם:
בזמן חיפוש אחר משרת הייטק ללא ניסיון- תוכלו לנצל את מה שאתם עוסקים בו עכשיו, ולנסות דברים חדשים- ליזום פרויקטים בנושאים הקשורים לתחום בו תרצו לעבוד וכדומה.

-תשומת לב לפרטים הקטנים: גם אם כתבתם קורות חיים מדהימים, לא מומלץ להגיש אותה גרסה לכל משרה שאתם רואים.
כשאתם נתקלים במשרה, קודם כל עברו על דרישותיה ושנו את קורות החיים שלכם בהתאם לדרישות המשרה.
חשבו איזה כישורים ותכונות שלכם רלוונטיות לעבודה, ואילו קורסים והשכלה יש ברשותכם שיכולה להעלות את קורות החיים שלכם בעוד רמה כך שהם יוכלו לבלוט מעל כולם.

-שאפו כמה שיותר גבוה: כדי שתובילו לקצר את זמן ההמתנה שלכם במציאת עבודת בהייטק וכדי שתוכלו להגדיל את הסיכויים שלכם להתקבל, שלחו קורות חיים לכמה משרות במקביל, אל תחששו להיכשל- לא מעט מגייסים יראו בכם פוטנציאל על הכלים שכבר רכשתם, ותוכלו להתאמן ולרכוש ניסיון בעזרת ראיונות העבודה ומבחני הקבלה שתעברו.
רק אל תשכחו- להתאים את קורות החיים למשרה המבוקשת !

אנו בחברת אקספוינט נשמח לסייע לכם במציאת העבודה הראשונה שלכם בתחום. ברשותנו מאגר משרות בתחום ההייטק כולל משרות הייטק ללא ניסיון שיכול לעזור לכם למצוא את המשרה האידיאלית עבורכם.
לפרטים נוספים, צרו קשר עוד היום !
 
למעלה