איך לעזאזל מגיעם לשדה? יום שישי בתבור
יום שישי האחרון בתבור אני ממריא קצת אחרי חמש, תרמיקה מעיפה אותי למעלה אסי צועק לי תמשוך, לא צריך כבר משכתי, אוויר מחותחת אני מגיע כ150 מטר מעל העמדה תוך כדי "טיולים" בעיקר לאורך הצלע הדרומית של ההר עושה מספר סיבובים כאלו כאשר באחרון לא מצליח לשמור גובה ולחזור ומחליט לצאת לנחיתה לכיוון השדה . הרוח כניראה לי מערבית עם רכיב דרומי לא ברור לי כמה הגלשן לא מתקדם או מתקדם לאט מאוד אני מושך ומצליח לעבור את הכביש מתחיל לחשוש שאולי אני לא מגיע לשדה ומתחיל להציץ על שדות חלופיים. התוכנית שלי היא לטוס לכיוון השדה ובמידה ואני לא מגיע לנחות בשדה כ200 מטר ממזרח לשביל עפר. כשאני מגיע מעל עצי הזית בבסיס השדה החלופי אני כניראה חוטף סינק ומחליט לעשות שמיניות נוחת לכיוון דרום כלומר עם רכיב ניצב לרוח אבל הרוח לא משמעותית ולכן יוצא מזה בשלום. עוד פרטים: כשאני בעמדה הרוח דרום מערבית משתנה בין 10 ל 30 קמ"ש עם משבים דרומיים. יצאתי לכיוון השדה קצת מעל גובה העמדה. שאלה: האים הייתי מצליח להגיע בבטחה לשדה אם הייתי מושך קצת יותר? איך אני יודע כמה למשוך כדי להגיע ליחס גלישה מקסימלי?
יום שישי האחרון בתבור אני ממריא קצת אחרי חמש, תרמיקה מעיפה אותי למעלה אסי צועק לי תמשוך, לא צריך כבר משכתי, אוויר מחותחת אני מגיע כ150 מטר מעל העמדה תוך כדי "טיולים" בעיקר לאורך הצלע הדרומית של ההר עושה מספר סיבובים כאלו כאשר באחרון לא מצליח לשמור גובה ולחזור ומחליט לצאת לנחיתה לכיוון השדה . הרוח כניראה לי מערבית עם רכיב דרומי לא ברור לי כמה הגלשן לא מתקדם או מתקדם לאט מאוד אני מושך ומצליח לעבור את הכביש מתחיל לחשוש שאולי אני לא מגיע לשדה ומתחיל להציץ על שדות חלופיים. התוכנית שלי היא לטוס לכיוון השדה ובמידה ואני לא מגיע לנחות בשדה כ200 מטר ממזרח לשביל עפר. כשאני מגיע מעל עצי הזית בבסיס השדה החלופי אני כניראה חוטף סינק ומחליט לעשות שמיניות נוחת לכיוון דרום כלומר עם רכיב ניצב לרוח אבל הרוח לא משמעותית ולכן יוצא מזה בשלום. עוד פרטים: כשאני בעמדה הרוח דרום מערבית משתנה בין 10 ל 30 קמ"ש עם משבים דרומיים. יצאתי לכיוון השדה קצת מעל גובה העמדה. שאלה: האים הייתי מצליח להגיע בבטחה לשדה אם הייתי מושך קצת יותר? איך אני יודע כמה למשוך כדי להגיע ליחס גלישה מקסימלי?