כמה נקודות מפתח: - צבע חרדל כהה - שקיפות 50% בערך - מפה קלה של WAVE לדימוי זרימה - REFRACTION ו REFLECTION גבוהים - SURFACE SHADOW נמוך אבל גדול מאפס - השתקפות 20% עם מפת סביבה - חומר מבריק שנה טובה!
הרבה יותר פשוט ממה שבדרך כלל חושבים, זה תופס לגבי כל הנוזלים שבעצם מורכבים מצורות אמורפיות. בחלק שעל המקל זהו ממש REVOLVE פשוט המוטה כלפי מטה והחלק שנוזל מערכת של CV פשוטה - כאמור בצורה אמורפית כלשהי. אם צריך אני אעלה מודל.
הכוונה למשטח ללא צורה מוגדרת, כמו המשטחים שיוצרים נוזלים כשאינם בתוך כלי קיבול. לגבי REVOLVE - קיים במקס ונדמה לי שזה נקרא LATHE אבל אני לא בטוח. הכוונה לקו או מערכת קוים שמסובבת סביב ציר מסויים - כמו שיוצרים אגרטל למשל (מציירים את הקונטור החיצוני ומסובבים סביב עצמו).
הקערה, אבל אם אני שם אור אחד שייתן אור וצל, אני לא רואה את כל הקערה ויש חלקים חשוכים, ואם אני שם עוד כמה אורות אז זה גם לא יוצא טוב כל כך והלוחות במקל דבש מונחים ישר, אבל הם התעוותו בגלל הדבש מסביב
ההיפך, אם אתה רוצה להאיר את המשטח כמו שצריך אתה חייב לתת כמה מקורות אור שונים ורק על אחד מהם להלביש צל. בסצנה שאני העליתי יש 2 ספוטים ו-3 אורות ישירים. תשחק עם כמויות התאורה.