איך מארגנים מסיבת רווקות בקלות ב- 5 שלבים פשוטים?

איך מארגנים מסיבת רווקות בקלות ב- 5 שלבים פשוטים?

כל מי שאירגנה אי פעם מסיבת רווקות יודעת שזה כאב ראש לא קטן...
ההתעסקות עם הבנות, עם איסוף הכספים, ההחלטה איפה לעשות את המסיבה ואיזו הפעלה להביא ואם בכלל - הם רק חלק קטן מהדברים שהמארגנת צריכה להתעסק איתם.

הכתבה הזו נועדה להקל עליכן בארגון המסיבה ולעשות לכן סדר בדברים!
אז רגע לפני שאת פותחת קבוצה בווצ'אפ, את מוזמנת לקרוא את:

5 השלבים בארגון מסיבת רווקות:

שלב ראשון: שיחה עם הכלה
לפני שפתחת קבוצה בווצ'אפ, לפני שבכלל נכנסת לאינטרנט ובדקת מקומות או הפעלה- את קודם כל מדברת עם הכלה ומבקשת ממנה 3 דברים:

1. רשימת מוזמנות
הדבר הראשון שאת עושה כשאת מארגנת מסיבת רווקות הוא לבקש מהכלה רשימת מוזמנות.
אני ממליצה להסביר לה כי מדובר ברשימה של חברות או קרובות משפחה אשר קרובות אליה מאד ולכל שאר הבנות ש"לא נעים לי לא להזמין אותן, אבל אני לא ארגיש נעים אם הן יהיו שם" יש בשבילן את החתונה...
יותר מזה, תסבירי לה כי "להפיל" הוצאה כבדה של מסיבת רווקות + חתונה למישהי שלא קרובה אליה, זה להעמיד אותה במצב לא נעים...
מסיבת רווקות היא דבר אינטימי, המטרה של מסיבת הרווקות היא לשחרר את הכלה לפני החתונה ובנוסף, לגבש ולאחד בין החברות הקרובות, אשר ירגשו נוח יותר בחתונה עצמן ולכן חשוב שהכלה תזמין את הקרובות בלבד.

2. תאריכים אופציונלים
בנוסף לרשימת המוזמנות, בקשי מהכלה למצוא 2-3 תאריכים אופציונאליים שבהם תוכל להתקיים המסיבה.
לפני החתונה יש הרבה ארגונים אחרונים, תוסיפו לכך: חינה, מקווה וכדומה... ולא נשארו הרבה תאריכים, לכן זה הדבר השני שעליך לעשות בארגון המסיבה, עוד לפני שדיברתן עם הבנות.
עדיף שתאריכים יהיו באזור השבועיים-שלושה שלפני החתונה.

3. עזרה בארגון
במידה ואת מארגנת לבד את המסיבה ואת לא מכירה את שאר המוזמנות (מה שקורה ברוב המסיבות) אני ממליצה לבקש מהכלה לכוון אותך מי מתוך רשימת המוזמנות, יכולה לעזור לך בארגון המסיבה.
הכלה מכירה את המוזמנות ויודעת מי מהן תשמח לעזור, מי מכירה את רוב הבנות ומי יכולה לעזור להרים את הערב הזה בצורה הטובה ביותר!
בכל מקרה, אני לא ממליצה שיהיו יותר מ 2-3 בנות בסה"כ שמארגנות את המסיבה.

שלב שני: פנייה ראשונית לבנות
הדבר השני שאת עושה אחרי שדיברת עם הכלה ויש לך את כל הדברים הוא: פנייה לבנות בהודעת SMS.
למה הודעה ולא ישר לפתוח קבוצה?
כי רגע לפני שאת פותחת קבוצת "חפירות", מצרפת את כל המוזמנות ואז חצי מהן עוזבות את הקבוצה אחרי ההודעה הראשונה, רצוי שתבדקי לאן נושבת הרוח.
יכול להיות שמתוך הרשימה של הבנות שהכלה הביאה לך, יש כמה שהן לא רלוונטיות... אני קוראת להן מוזמנות ה"לא נעים לי", הכלה הייתה במסיבה שלהן לפני 8 שנים וב- 7 וחצי שנים האחרונות הן כבר לא בקשר.
ההודעה צריכה להיות עניינית ומטרתה "לבדוק דופק" כדי לדעת מי בכלל בכיוון, בהודעה את מציגה את עצמך כמארגנת המסיבה, מציגה את שלושת התאריכים האופציונלים ומבקשת שכל אחת תודיע לך באילו תאריך היא פנויה.

שלב שלישי: קביעת תאריך ותקציב
לאחר שקיבלת תשובה מכל המוזמנות, בעקבות ההודעה ששלחת, עכשיו את יכולה להחליט על תאריך ותקציב ביחד עם שאר הבנות שמארגנות (אני מזכירה, לא ממליצה יותר מ 3 מארגנות) ולהחליט על תאריך ותקציב.
תאריך נקבע בהתאם לתשובות שקיבלת מההודעות והתקציב נקבע בהתאם לכמות הבנות (מאמר על איך בוחרים תקציב ואיך מתמודדים עם בנות שלא מתלהבות לשלם, יפורסם בהמשך, מבטיחה!)

שלב רביעי: פתיחת קבוצת ווצ'אפ
אפשר לתקוע בחצוצרות ובשופרים, הגיע הזמן לפתוח קבוצת ווצ'אפ!!!
יש להדגיש עם פתיחת הקבוצה שזאת קבוצה להודעות בלבד, לפרסם את תאריך המסיבה ולבקש מכולן לשריין אותו וכמובן את התקציב (ממליצה תמיד לכתוב טווח ולא סכום ספציפי).
דבר נוסף שאני ממליצה עליו בעת פתיחת הקבוצה הוא לבקש שכל אחת תאשר את התאריך והתקציב שנקבעו, כדי לראות שכולן מסכימות ויכולות.

שלב חמישי: התכנסות הקבינט בתכנון האירוע
עכשיו את יכולה להיפגש עם יתר המארגנות ולהתחיל לתכנן את המסיבה!
לאחר שסגרתן את התוכן, המיקום, האוכל וכל מה שצריך לדאוג לו- אתן כמובן מעדכנות את שאר הבנות בקבוצה.

שיהיה הרבה בהצלחה, מקווה שעזרתי והקלתי על ארגון המסיבה!
את מוזמנות להגיב, לשאול ולהתייעץ!

הרבה מזל טוב!
מיקי קרן חוויה בסגול :)

 
למעלה