איך מבטלים כרטיס ביטקארד של כאל?

k-don

Well-known member
אני מתקשר למוקד חסימות , וכשאני בוחר להודיע על חסימה קבועה, האופציה היחידה זה לשלוח כרטיס חלופי (שאולי יעלה 15 ש"ח).
גם חסימה זמנית תהפוך תוך 48 שעות לחסימה קבועה וישלחו לי כרטיס חדש!
חוצפה!
 

GoldenEyes

Well-known member
אני מתקשר למוקד חסימות , וכשאני בוחר להודיע על חסימה קבועה, האופציה היחידה זה לשלוח כרטיס חלופי (שאולי יעלה 15 ש"ח).
גם חסימה זמנית תהפוך תוך 48 שעות לחסימה קבועה וישלחו לי כרטיס חדש!
חוצפה!
עושים את זה דווקא , כדי שהנציג ישכנע אותך לא לבטל את הכרטיס , ולאחר שתתעקש על ביטולו ואי משלוח חדש , יתקשרו אליך כל מיני משמרים ויציקו לך עד שתעשה כרטיס חדש
 

k-don

Well-known member
עושים את זה דווקא , כדי שהנציג ישכנע אותך לא לבטל את הכרטיס , ולאחר שתתעקש על ביטולו ואי משלוח חדש , יתקשרו אליך כל מיני משמרים ויציקו לך עד שתעשה כרטיס חדש
על זה בדיוק אני מתלונן.
עכשיו הזמנתי כרטיס אשראי אחר שלהם (מועדון).
אם יעשו בעיות אבטל את שניהם
 

SicTransit

Active member
עושים את זה דווקא , כדי שהנציג ישכנע אותך לא לבטל את הכרטיס , ולאחר שתתעקש על ביטולו ואי משלוח חדש , יתקשרו אליך כל מיני משמרים ויציקו לך עד שתעשה כרטיס חדש
ביטלתי לפני יומיים כרטיס ויזה בשיחת טלפון אחת, ודום שימור לקוחות לא נדנד לי.
 

רכות מפנקת

Well-known member
כשאתה מתקשר למוקד חסימות, אתה מגיע למענה אנושי?
כי מענה אנושי אם תאמר שאתה רוצה לחסום לצמיתות כולל לא להנפיק חדש - זה מה שייעשה.

תעדכן אם מאז דיברת עם מענה אנושי. רוב הסיכויים שיסתדר לך.
 

k-don

Well-known member
כשאתה מתקשר למוקד חסימות, אתה מגיע למענה אנושי?
כי מענה אנושי אם תאמר שאתה רוצה לחסום לצמיתות כולל לא להנפיק חדש - זה מה שייעשה.

תעדכן אם מאז דיברת עם מענה אנושי. רוב הסיכויים שיסתדר לך.
בשעות שאינן שעות עבודה אין מענה אנושי.בסוף הגעתי לשרות לקוחות (דרך הפייסבוק) וביטלו את הכרטיס
 
למעלה