עושים את זה דווקא , כדי שהנציג ישכנע אותך לא לבטל את הכרטיס , ולאחר שתתעקש על ביטולו ואי משלוח חדש , יתקשרו אליך כל מיני משמרים ויציקו לך עד שתעשה כרטיס חדשאני מתקשר למוקד חסימות , וכשאני בוחר להודיע על חסימה קבועה, האופציה היחידה זה לשלוח כרטיס חלופי (שאולי יעלה 15 ש"ח).
גם חסימה זמנית תהפוך תוך 48 שעות לחסימה קבועה וישלחו לי כרטיס חדש!
חוצפה!
על זה בדיוק אני מתלונן.עושים את זה דווקא , כדי שהנציג ישכנע אותך לא לבטל את הכרטיס , ולאחר שתתעקש על ביטולו ואי משלוח חדש , יתקשרו אליך כל מיני משמרים ויציקו לך עד שתעשה כרטיס חדש
ביטלתי לפני יומיים כרטיס ויזה בשיחת טלפון אחת, ודום שימור לקוחות לא נדנד לי.עושים את זה דווקא , כדי שהנציג ישכנע אותך לא לבטל את הכרטיס , ולאחר שתתעקש על ביטולו ואי משלוח חדש , יתקשרו אליך כל מיני משמרים ויציקו לך עד שתעשה כרטיס חדש
יומיים שלא היו ימי עבודה, מאוד לא מייצגביטלתי לפני יומיים כרטיס ויזה בשיחת טלפון אחת, ודום שימור לקוחות לא נדנד לי.
אולי לא מייצג, אבל הכרטיס בוטל ללא עיכוב.יומיים שלא היו ימי עבודה, מאוד לא מייצג
בשעות שאינן שעות עבודה אין מענה אנושי.בסוף הגעתי לשרות לקוחות (דרך הפייסבוק) וביטלו את הכרטיסכשאתה מתקשר למוקד חסימות, אתה מגיע למענה אנושי?
כי מענה אנושי אם תאמר שאתה רוצה לחסום לצמיתות כולל לא להנפיק חדש - זה מה שייעשה.
תעדכן אם מאז דיברת עם מענה אנושי. רוב הסיכויים שיסתדר לך.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.