איך מחדירים מוצר לרשתות בחו"ל?

  • פותח הנושא emmr
  • פורסם בתאריך

emmr

New member
איך מחדירים מוצר לרשתות בחו"ל?

שלום לכולם. צוות המו"פ שלי עלה לאחרונה, תוך כדי עבודה על משהו אחר, על רעיון למוצר פשוט וזול שיש בו צורך כמעט בכל בית ובמיוחד לחדרי תינוקות או ילדים קטנים. המערכת שלנו מתורגלת בבדיקת ההיתכנות הטכנולוגית, תמחור, תקנים, בדיקת פוטנציאל שיווקי, בדיקת מוצרים אלטרנטיביים וכל יתר תהליכי קבלת ההחלטות. המוצר אכן מבריק ולדעתינו מקומו הוא ברשתות שמוכרות ציוד לבית, DIY וכמובן ציוד לילדים ותינוקות. מאחר ואנחנו לא מתעסקים במוצרים שמיועדים לקהל הרחב בדרך כלל, האם יש למישהו נסיון בשיווק מוצרים לרשתות בחו"ל? איך מגיעים אליהם, לאיזה כמויות להתכונן, איך נוהל התשלום וכו´
 

סקיפר1

New member
חדירה לרשתות כמו הום דיפו בארה"ב

שכמוה יש רבות בארה"ב ובאירופה במקרה שלכם יכולה להעשות רק דרך קנייני הרשתות שמחפשים מוצרים. תנאי המכירה הם משחק של גדולים: כמויות גדולות, הפצה ישירה לכל נקודות ההפצה, תשלום שוטף+ 120 ואפשרות החזרת כל הסחורה גם לאחר 180 יום, וכן החזרת סחורה פגומה או מוצרים שהלקוחות החזירו. ולאור המצב חלק מהרשתות אפילו החמירו יותר את התנאים. לרוב החברות הישראליות תנאים כאלו הם בלתי נסבלים אבל זה חלק מהמחיר שצריך לשלם כשמשחקים במגרש של הגדולים. אבל אם מצליחים שם מצליחים בגדול.
 

סקיפר1

New member
מוצרים לקהל הרחב הם תורה בפני עצמה

מבחינת מיצוב ועיצוב. יש רשתות שאינן בנויות לייעץ לך איך לארוז פשוט הם מקבלים מוצר ארוז ואם מוצא חן בעיניהם הם ישווקו אותו. רשתות אחרות יכולות ומעוניינות לעזור רק אם המוצר יהיה מותג שלהן. נראה לי שהדרך היא לאתר יצרן (הרבה עבודה ובזהירות) בתחום קרוב למוצר שלך ולהכנס דרכו. בהצלחה כמובן.
 

moshep1

New member
כדאי להתחיל בקטן

אם למוצר יש הגנה פטנטית ולבחון מודל(ים) אפשריים של שיווק. לא הייתי ממליץ בשלב זה לקפוץ ישר למים העמוקים (קרים + הרבה כרישים!). זה נכון שעסק עם רשתות הוא עניין לגדולים וחזקים וחשוב מאד לא לשכוח זאת. אולי כדאי להתמקד בהתחלה בסקטור מסויים (ציוד לילדים ותינוקות למשל).
 

emmr

New member
בקיצור......

תודה לכם על התגובות. חששתי שזה המצב וזה אומר שפשוט צריך לרדת מהנושא, בצער רב. כמו שסבא שלי היה אומר....כסף הולך לכסף...וכינים לכינים. או במילים פשוטות, כדי לעשות כסף גדול, צריך כסף גדול. מתסכל למדי, חברים....אבל כנראה שזו המציאות. אז נכניס את הרעיון למגירה ונמשיך בעבודה. זה שלב הכאב הראשון...השלב השני מגיע כעבור זמן, כשאתה מגלה שמישהו אחר כן הצליח עם רעיון זהה, ואז אוכלים את הלב ממש.
 

moshep1

New member
כסף הולך לכסף...

לא תמיד נכון. אם תבוא עם רעיון שניתן להגן עליו פטנטנטית - מצבך יהיה טוב. לצערנו, בחיים לא כל רעיון - ואפילו רעיון מצויין - מזכה את הוגה הרעיון בתמורה. אל תתיאש, אם חשבת על רעיון טוב - ככל הנראה זה אצלך בדם. תמשיך - - ונקווה לטוב! משה
 

Tokyo

New member
באמת אל יאוש

אני מניח שיש חברות בארץ שיכולות לאתר עבורך רשתות וליעץ האם למוצר יש פוטנציאל,בשווקים השונים. השאלה היא האם אתה רוצה לעשות זאת לבד? אם כן יש מאגרי מידע שדרכם אתה יכול לאתר ותתחיל לעניין אותם - אם אתה מאמין במוצר לך עם זה עד הסוף. טוקיו, יפן
 
למעלה