איך מכניסים למסמך וורד 2016 [ווינ' 10] תוכן עניינים נוסף?

עצמאי180

New member
איך מכניסים למסמך וורד 2016 [ווינ' 10] תוכן עניינים נוסף?

יש לי תוכן עניינים של רשימת שמות הפרקים.
אני מעוניין להכניס אחריו תוכן אחד שיכלול שמות התמונות
ותוכן שני שיכלול רשימת מסמכים.
איך עושים זאת?
 
תכני עניינים לטבלאות, תמונות, נספחים וכד'

לצורך הכנת תכני עניניים ל'טבלאות,', 'תמונות', 'נספחים' וכד', משתמשים ברכיב ייחודי ב'וורד' - 'הוספת כיתוב, שנמצא בתפריט 'הפניות'.
העיקרון דומה להנכת תוכן עניינים "רגיל".
ההסבר לכך מורכב מידי כדי לכתוב אותו בפורום, והדרך הפשוטה היא להיעזר בהדרכות לכך, למשל, כאן.
במקרה של הססבר הנ"ל, ההסבר הוא להוספת תמונה, אבל במקום תמונה אפשר שיהיה כל דבר אחר (טבלה, נספח וכד')
 
למעלה