איך מעלים במשקל??

איך מעלים במשקל??

איזו דיאטה צריך לעשות כדי לעלות במשקל? צריך פשוט לבלוס ולבלוס עד שמתפוצצים אחרי כל ארוחה או מה? תודה לעונים...
 
לא בהכרח

אתה יכול לתכנן את מרכיבי הארוחה שיכילו מזון דחוס קלורי. למשל, להוסיף יותר מזונות המכילים שמנים איכותיים. אך יש לעשות זאת בתבונה. בנוסף, אתה יכול להוסיף עבודת משקולות להגדלת נפח שריר, אך קח בחשבון שהתזונה שלך צריכה להשתנות גם מבחינת מרכיבים של אבות מזון וגם מבחינת כמויות. דיאטנים קליניים שמתמחים בספורט מצליחים יפה בהרכבת תפריטים + אימונים מתאימים לצורך עליה במשקל.
 
אל תבזבז מקום בבטן

על מרקים /סלטים / פירות . כאמור עדיף מזונות דחוסים כגון אגוזים , בוטנים, חלבה , שייקים מועשרים בטחינה גולמית ובאבקות חלבון (אם אתה מנסה להתנפח) . בין הארוחות תשתדל לשתות מיצי פירות (אמיתיים ) במקום מים.
 
אם עושים פעילות גופנית

וצורכים מספיק אנרגיה וחלבון אז השריר גדל. לא התכוונתי שזו אבקת קסמים או משהו כזה..
 

MidNight Flame

New member
אהא.. אז בעצם אתה אומר שאם אני נניח

ארוץ 10 ק"מ כל יום ואצרוך מספיק חלבון הרגליים שלי יגדלו?
 
הגדלת מסת שריר

כדי שהגוף שלך יוכל לבנות שריר צריך שיהיה לו כיסוי קלורי מספיק לחלבון שאתה צורך. אם תעשה המון ספורט ותאכל המון חלבון אבל לא מספיק אנרגיה , הגוף ישתמש בחלבון לאנרגיה ולא לבנייה. לכן חשוב שילוב של ספורט+צריכה קלורית מספקת+חלבון איכותי.
 

MidNight Flame

New member
חעחעחע איזה צחוקים

ריצה לא מגדילה מאסת שריר יקירי וכרגע נתת הסבר עקום למדריך חד"כ
~Deeply Amused~
 
יקירתי

הפורום שלכם מאוד עויין מסיבה שלא ברורה לי אני מתעסקת בתזונה ולא בפעילות גופנית ואיני מתיימרת ליהיות מומחית לניפוח שרירים. העיקרון התזונתי שהסברתי הוא בהחלט נכון , ברור שפעילות כח יותר יעילה בהגדלת מסת שריר. תירגע
 
למעלה