איך מפסיקים לפני שיהיה מאוחר?

זונע

New member
איך מפסיקים לפני שיהיה מאוחר?

אהלן...שמח קודם כל לראות שיש פורום כזה. אז ככה...אני בן 18, מעשן כבר שנתיים וחצי בערך קופסה ליום, קצת פחות...אני מת מת מת להפסיק פשוט ממלא סיבות(כושר גופני אפסי, ריח מסריח, נשימה כבדה, הוצאה כספית יקרה,צריך להסתיר מההורים וזה מעצבן...) אבל פשוט יש כל כך הרבה סיבות למה לא(חברים מעשנים, מפיג מתחים, תכלס הנאה ופשוט כי אני כבר מכור). מה עושים? צריך רעיון טבעי ולא תחליפים וכ'ו...אני פשוט אובד עצות
אמרתי לעצמי מלא פעמים שאני אספיק, אף פעם לא החזקתי יותר מיום אחד. אני מפחד שאם אני לא אפסיק בגיל הזה, אני אהיה ככה לכל החיים.
 
שני דברים

1. מסטיקים - תמיד והרבה. 2. רצון אמיתי. אני הפסקתי לפני שנתיים. ראיתי את הפירסום של הפורום הזה. איזו נוסטלגיה, שנתיים חלפו להן בלי סיגריה אחת.
 
חשוב להבין שהפחד הוא חלק מהותי בסיפור

ודבר נוסף להבין הוא, שכל המעשנים פוחדים, פוחדים מהרבה סיבות. (ידועות, אבל לא מחוייבות המציאות...) לפיכך, יש פה בחירה אמיתית ועמוקה לעשות, ברגע שתיקח החלטה שאתה רוצה להפסיק, חשוב להבין שספקות והיסוסים יעמדו שם לנגד החלטך וינסו להרפות את ידיך. יחד עם זאת, מזמינה אותך להסתכל על הפחד מהצד, ולא לתת לו להכריע. ולזכור שהוא היחיד בעצם שעומד בינך לבין הבחירה החופשית שלך, לא לעשן !!! יש לך את המסוגלות להפסיק, כמו לעוד המונים בעולם שלקחו את זכות הבחירה לידם בחזרה. תנסה בשלווה ובנחת
אשמח להמשיך ולשוחח על כך
 

asafbh

New member
אהלן...יש לי פיתרון לגמילה טובה מעישון בשבילך

סיגרה אלקטרונית של חברת טאקו היא סיגריה הניראת כמו סיגריה, מריחה כמו סיגריה ואפילו מוציאה עשן כמו סיגריה! מומלץ בחום...ושווה לנסות כי זה עובד ועובד בגדול...הסיגריות זולות מאוד בהצלחה!!
 
למעלה