רנדר לאנימציה במאיה
כמו שכבר כתבו לך, אפשר לעשות רנדר של כל פריים לתמונה נפרדת, רנדר יכול לקחת שעות, ובשיטה זו אם המחשב נופל באמצע לפחות יש לך את כל הפריימים שהוא שמר עד עכשיו ואתה יכול להתחיל מהפריים שבו הרנדר הפסיק ולא להתחיל הכל מהתחלה. בכל מקרה עדיף לעשות תחילה רנדר ניסיון של כמה פריימים בודדים ולראות שהכל נראה טוב לפני שנותנים פקודה לעשות רנדר של הכל. בתיבת ה render settings בטאב common יש אפשרות להגדיר את שם הקובץ שנה ל name#.ext ואת סוג הקובץ ל (Targa(tga אתה יכול לקבוע שם גם פריים התחלתי ופריים סופי לרנדר למשל מ1 עד 250 או מ190 ל 191 למשל איפה שכתוב renderable camera תבחר את המצלמה שממנה את רוצה שהרנדר יעשה, ברירת המחדל היא פרספקטיב אתה יכול גם להגדיר את גודל התמונה, נגיד 640X480 כדי לראות בדיוק מה יראה ברנדר אתה יכול להדליק את הרזולושיון גייט view> camera settings > resolution gate. שזה מוסיף מסגרת קטנה לתצוגת המסך וכך אתה יכול לדעת בדיוק מה נכנס לפריים. בטאב Maya Software אתה יכול לקבוע את איכות ב edge anti-aliasing quality ככל שתבחר איכות גבוהה יותר ייקח לו יותר זמן לעשות את הרנדר אם השתמשת בתאורה עם צל יש לסמן לו Ray tracing quality כדי שצל והשתקפויות יופיעו ברנדר הסופי. לפני התחלת הרנדר וודא שהגדרת פרוייקט file>project>set כדי שהוא ידע לשים את הפריימים שהוא מרנדר בתקיית images בפרוייקט שלך. עכשיו אפשר לעשות רנדר מתפריט rendering בחר Render > batch render זה לוקח זמן, ובינתיים אפשר להיכנס לתיקיית אימג'ס לראות את הפריימים נוצרים שם. כשהוא מסיים אפשר לגרור את כל תיקיית האימג'ס כולה לתוך אפטר אפקטס (בתנאי שיש בה רק את הפריימים מהרנדר) אפטר אפקטס ייצור אוטומטית את הרצף. לפני שגוררים יש ליצור קומפוזיציה חדשה, לקבוע את המימדים הרצויים, קצב הפריימים ואורך. עכשיו אפשר להוסיף סאונד למשל, ואז לעשות את הרנדר הסופי, לפורמט הרצוי לך.