איך משווקים לנוער?

Yuri Shub

New member
איך משווקים לנוער?

בני נוער בגילאי 14-18 הם קבוצה צרכנית שכדאי מאוד לא להתעלם ממנה, ואף להתאים לה מסרים שיווקים נפרדים משאר פלח השוק שלכם.

איך מנצלים את המדיה החברתית לצורך הזה?

סדרה בת שתי פוסטים בבלוג שלי מסבירה לכם הכל.

הפוסט הראשון שפורסם היום מדבר על היבטים של מוטיבציה, מסר שיווקי, ושינויים בהתנהגות צרכנים של פלח השוק הזה בעשור האחרון.

הקליקו על הקישור - http://bit.ly/1f6I8da

קריאה מהנה
 

רוני דק

New member
כתבה מעניינת ונחוצה מאוד

כל הכבוד. זה רלוונטי מאוד למי שמשווק לפלח השוק הזה.
מדובר בעולם שונה ומתוחכם.
ולפעמים מפרסמים חושבים שהם מבינים אינטואיטיבית איך לפנות לנוער...
ושווה לקרוא על כך ולפתוח את הראש עוד.
 

Yuri Shub

New member
מסכים. זה תחום שמצריך מהמשווק

להיות עם היד על הדופק בכל מקום. תמיד לחשוב ולחדש. הנוער של 2014 לא יהיה הנוער של 2013 וחשוב להבין את זה..
 
למעלה