איך משווקים לנוער?
בני נוער בגילאי 14-18 הם קבוצה צרכנית שכדאי מאוד לא להתעלם ממנה, ואף להתאים לה מסרים שיווקים נפרדים משאר פלח השוק שלכם.
איך מנצלים את המדיה החברתית לצורך הזה?
סדרה בת שתי פוסטים בבלוג שלי מסבירה לכם הכל.
הפוסט הראשון שפורסם היום מדבר על היבטים של מוטיבציה, מסר שיווקי, ושינויים בהתנהגות צרכנים של פלח השוק הזה בעשור האחרון.
הקליקו על הקישור - http://bit.ly/1f6I8da
קריאה מהנה
בני נוער בגילאי 14-18 הם קבוצה צרכנית שכדאי מאוד לא להתעלם ממנה, ואף להתאים לה מסרים שיווקים נפרדים משאר פלח השוק שלכם.
איך מנצלים את המדיה החברתית לצורך הזה?
סדרה בת שתי פוסטים בבלוג שלי מסבירה לכם הכל.
הפוסט הראשון שפורסם היום מדבר על היבטים של מוטיבציה, מסר שיווקי, ושינויים בהתנהגות צרכנים של פלח השוק הזה בעשור האחרון.
הקליקו על הקישור - http://bit.ly/1f6I8da
קריאה מהנה