איך משיגים ביטוח ופיקוח למשפחתון?

yakirak

New member
איך משיגים ביטוח ופיקוח למשפחתון?

מצאתי משפחתון נהדר אבל בלי פיקוח ובלי ביטוח. המטפלת מסכימה לתהליך של ביטוח (ביטוח לאומי?) אבל מה צריך לעשות?? איך מבטחים את המשפחתון? כמה זמן לוקח? (זה דחוף כי אני תכף חוזרת לעבודה). מה קורה אם אין ביטוח וחלילה קורה משהו (שלא נדע...)? אני מאוד אודה לכל מידע. תודה רבה. גולי.
 

טלגל

New member
חשוב מאד, ושאלה מצוינת

אני בשום פנים ואופן לא ממליצה להכניס ילד לגן לא מבוטח, אני אפילו בטוחה שהמשפחתון עובר על החוק אם הוא לוקח ילדים של אחרים על אחריותו בלי ביטוח ולא מדובר בביטוח של הביטוח הלאומי צריך לפנות לחברת ביטוח ולברר לגבי ביטוח נגד כל מיני פציעות, פגיעות ועוד אסונות לא עלינו. גם אם נראה לך שהמשפחתון טוב, משפחתון בלי ביטוח ובלי פיקוח הוא מקור לצרות, לא מהימן ואני לא הייתי מכניסה את היקר לי למשפחתון כזה.
 

ednakor

New member
ביטוח בגן הילדים

קודם כל כמו שטלגל אמרה לא להכניס למקום כזה. תחפשי מקום שנמצא בפיקוח משרד החינוך או ארגון הגנים הפרטיים או משרד העבודה והרווחה. דבר שני ניתן לגשת לסוכנות ביטוח והיא תבטח את ילדי הגן. אך ליותר אינפורמציה תתקשרי לארגון הגנים הפרטיים הם יושבים בת"א ברחוב דיזינגוף ותשאלי שם יותר פרטים על גני ילדים, מה הקריטריונים שצריכים על מנת שהגן יתאים לילדים. מקווה שעזרתי
 
למעלה