כפי שאת אולי זוכרת יש לי זעטוט
באותו גיל. ובחודשיים שלושה האחרונים המציאות שינתה לי את הגישה שהיתה מאוד דומה למה שאת מתארת. גיליתי שהוא רוצה שאגביל אותו ואשים את הגבול כשהוא עובר אותו. דוגמא של סיטואציה אופינית-הוא מתחיל לזרוק עלי דברים/להכות/לזרוק אוכל לכל הכיוונים וכו´.. הוא מסתכל עלי תוך כדי ומחכה לתגובה. אני אומרת לו שאם הוא לא יפסיק הוא יילך לחדר להרגע. הוא ממשיך. אני שואלת אותו אם הוא רוצה ללכת לחדר. הוא עונה כן. אני לוקחת אותו, מושיבה אותו על המיטה ואומרת לו שכשירגע יבוא חזרה לסלון. הוא פורץ בבכי מעושה. אחרי דקה שתיים הוא מופיע בסלון לאט לאט. אני מחבקת אותו. וזהו, ילד רגוע ומחייך.. הקטע הוא שהוא ממש מבקש את זה. הוא עושה בכוונה והולך בשמחה לחדר. אז לזה התכוונו כשאמרו שטוב להם כשמציבים להם גבולות.. זה לגבי כשהוא עושה משהו אסור. כשהוא לא רוצה לצחצח שיניים למרות כל השיכנועים (שבד"כ כן עוזרים) אני פשוט לוקחת אותו בכוח בלי לדבר הרבה וכשהמברשת לידו הוא כבר מוכן לשתף פעולה.
באותו גיל. ובחודשיים שלושה האחרונים המציאות שינתה לי את הגישה שהיתה מאוד דומה למה שאת מתארת. גיליתי שהוא רוצה שאגביל אותו ואשים את הגבול כשהוא עובר אותו. דוגמא של סיטואציה אופינית-הוא מתחיל לזרוק עלי דברים/להכות/לזרוק אוכל לכל הכיוונים וכו´.. הוא מסתכל עלי תוך כדי ומחכה לתגובה. אני אומרת לו שאם הוא לא יפסיק הוא יילך לחדר להרגע. הוא ממשיך. אני שואלת אותו אם הוא רוצה ללכת לחדר. הוא עונה כן. אני לוקחת אותו, מושיבה אותו על המיטה ואומרת לו שכשירגע יבוא חזרה לסלון. הוא פורץ בבכי מעושה. אחרי דקה שתיים הוא מופיע בסלון לאט לאט. אני מחבקת אותו. וזהו, ילד רגוע ומחייך.. הקטע הוא שהוא ממש מבקש את זה. הוא עושה בכוונה והולך בשמחה לחדר. אז לזה התכוונו כשאמרו שטוב להם כשמציבים להם גבולות.. זה לגבי כשהוא עושה משהו אסור. כשהוא לא רוצה לצחצח שיניים למרות כל השיכנועים (שבד"כ כן עוזרים) אני פשוט לוקחת אותו בכוח בלי לדבר הרבה וכשהמברשת לידו הוא כבר מוכן לשתף פעולה.