איך מתמגנים נכון מפני פגיעה?

blondi2212

New member
איך מתמגנים נכון מפני פגיעה?

המקרים האחרונים של תאונות פגע-וברח מזעזעות, יחד עם פטירתו של ארי נשר ז"ל היום זיעזעו אותי עמוקות.
האם רוכב באופניים חשמליים הוא בשר תותחים? כיצד ניתן למנוע את התאונה הבאה? אלו אמצעי מיגון מומלצים =אני חובשת קסדה, האם זה באמת מציל חיים? ו/ או מהי התנהגות בטיחותית בעת הרכיבה. אשמח לטיפים שירגיעו אותי קצת...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בהנחה שלא תעטפי את עצמך בפצפצים, אמצעי מיגון פחות רלוונטיים

לפגיעות קשות. הם יכולים לעזור במניעת שפשופים, חבלות יבשות וכו', אבל לא ממש בפגיעה ישירה שמרסקת את האופניים והרוכב או מעיפה אותם באוויר. קסדה בהחלט חשובה ויכולה לעזור במקרה של פגיעת ראש, אבל לא תעזור לך בפגיעת גוף... לכן עדיף להימנע מלכתחילה מרכיבה בכבישים, להשתדל לרכוב רק במקומות שיש בהם שבילי אופניים. אם רוכבים בכביש, לא בכבישים ראשיים (שבהם נוסעים במהירות וכו') ולא בשעות החשכה.

אם חייבים בחושך (ולא באמת חייבים, יש אמצעי תחבורה אחרים, כידוע) לדאוג שיראו אותך: להתקין על האופניים מחזירי אור + פנס קדמי ואחורי, זה בלאו הכי חובה לפי החוק (וגם פעמון, אגב). כמו כן מומלץ ללבוש בגדים בהירים ו/או מחזירי אור (על הבגדים/תיק גב) ו/או "נצנצים". יש כל מיני פנסים מהבהבים שאפשר לרכוש בפרוטות (למשל מסין) עם סוללה נטענת ב-USB.

וכמובן, תמיד תמיד לרכוב בזהירות ובהתאם לכללי התנועה (להכיר גם את כל הכללים שמחייבים אותך כרוכבת אופניים) ולהיות חכמה ולא צודקת. לא להניח שראו אותך או ששמו לב, לא להמר שיהיה בסדר, לשמור מרחק, לא להתחכם, לתת זכות קדימה ולא לקחת, לזכור תמיד שאת החוליה החלשה. לכן לדעתי, במצבים שאת פחות בטוחה, הכי בטוח להימנע, כלומר לא להגיע אליהם מלכתחילה.
 

longride

New member
היי בלונדי


בדיוק כתבתי על זה לא מזמן כאן [URL]https://bit.ly/2BlpXEb[/URL]
 
למעלה