איך מתמודדים עם הלבד?

Sprite

New member
איך מתמודדים עם הלבד?

שהבעל נוסע למילואים, אני פשוט לא ישנה בלילות.... כל רעש קטן מקפיץ אותי. יש לנו שני חתולים אבל זה ממש לא עוזר, אני הולכת לישון ממש ממש מאוחר ועדיין צריכה ללכת לעבודה וללימודים.... אני לא יודעת מה יהיה שהיו לנו ילדים. כרגע למזלי הוא רק הולך לאימון של חמישה ימים אבל אני יודעת שגם הצו על החודש עוד מעט יגיע.... הבעלים שלכן עושים הרבה מילואים בשנה?? יותר פריקה מאשר באמת להגיד משהו.... פשוט פתאום קלטתי כמה קרוב המועד של האימון, וכמה לא בא לי שהוא ילך....
 

Sprite

New member
אבל הבעל לא אוהב כלבים!

וחתולים שולטים
 
אני מניחה (לפי הגיל בכרטיס) 2 הנחות:

1. אתם לא נשואים הרבה זמן. 2. יכול להיות שבעלך כבר עשה מילואים אבל את לא זכית להיות "אשת מילואימניק" יותר מדי פעמים. אז אני אשת מילואימניק כבר 13 שנים - 11 מהן כרעייה ובשלוש השנים האחרונות יש גם ילד. אין כמעט שנה שבעלי עושה פחות מחודש מילואים: שבוע אימון, תעסוקה של לפחות שלושה שבועות ועוד בערך 5 חד-יומיים. זה כמובן לא כולל מלחמות ומבצעים שאז בכלל מי רואה אותו... מה אפשר לומר? מתרגלים... ודוקא הילדים אולי עושים את זה יותר קשה פיזית (כי אין עזרה בבית) אבל נפשית יותר קל - כי אין זמן להיות עסוקים ברחמים עצמיים. אגב בעלי חיים באמת מקלים - לי יש כלבה והיא תמיד תמיד מנחמת אותי במשברים. לגבי ה"לבד" יש כל מיני דרכים - קודם כל זה הזמן להיפגש עם חברות/אחיות. ויש גם שיטה קצת פאטתית אבל אני מודה שאני משתמשת בה עד היום - הטלויזיה כל הזמן דלוקה - אני בכלל לא צופה אבל בגלל הרעש אין כל כך תחושה של לבד. תהייה גאה בבעלך ובעצמך - אנחנו מלח הארץ!
 

Sprite

New member
אמנם אנחנו לא נשואים הרבה זמן

אבל אנחנו יחד כבר 7 שנים, במהלך השבע שנים האלה לפחות כל שנה הוא יצא לחודש (תעסוקה, אימון וכדומה). מתוך ה7 שנים האלה אנחנו גרים ביחד כבר 3 שנים (לפני זה היינו חיים ביחד אצל ההורים שלי/שלו לסרוגין). כשהיינו חודש ביחד הוא גוייס בחומת מגן..... ובנוסף הוא גם קצין, אז זה אומר שהוא עושה קצת יותר מילואים. כמובן שאני גאה בו, הוא לא מוותר על המילואים למרות שהוא עצמאי. אני מניחה שעם ילדים זה קשה גופנית אבל לפחות זה מתיש אז נרדמים בלילה..... אני פשוט לא ישנה וזה מה שקשה לי.... תודה רבה לכולן על התגובות.
 
למעלה