איך מתנהגים ילדים עם בע"ח

איך מתנהגים ילדים עם בע"ח../images/Emo54.gif

ילדים ובע"ח יחד. חשיבות גדולה יש להבאת בע"ח כשילד קטן במשפחה. מעבר לשמחה שנגרמת,הילד לומד על בעל החיים,לומד להעניק, מבין מה זו אחריות וחמלה ובכלל גדל כאדם טוב יותר. אין לחשוש מהבאת חתול/כלב ,כשיש ילד בבית. בטיפול נכון-חיסון,פירעוש ותילוע ממגרים את הטפילים ואין חשש למחלות. כמובן שחייבים בטיפול וטרינרי עם כל בעיה הצצה. אבל,ההנאה והצמיחה הדדית. מומלץ בחום רב.
 

נמרוודי

New member
בעלי חיים

אני כל כך אוהב לגדל אותם, אבל רק בעלי כנף עופות ציפורים אפרוחים תוכי.
 
אמת.

שהייתי בת 14 הרגשתי לבד כי כל האחים שלי כבר עברו דירה והייתי רק עם ההורים..והתחננתי שיקנו לי כלבה והיום היא הכי קרובה אליי בעולם! שאני מחייכת להורים שלי והולכת לחדר היא יודעת טוב מאוד מתי אני לא באמת מחייכת ולא מפסיקה לשבת עליי וללקק אותי עד שאחייך אליה באמת.. מה שגם יש לי אח עם פיגור שכלי שבא אלינו פעם בשבועיים הבייתה והוא כל כך אוהב אותה
 
היי לולו ברוכה הבאה../images/Emo140.gif

אכן בע"ח יכול לתפוס משמעות מיוחדת בחיינו גם לי יש כלב חמוד ואני קשורה אליו מאוד וזה ממש נפלא שאחיך מאוד קשור לכלבה
 

meedas

New member
סליחה שאני מתפרצת

חשוב לי להבהיר - לא לוקחים כלב (או כל חיה אחרת) "בשביל הילד". כלבים וחתולים הם יצורים חיים, לא צעצוע התפתחותי. יש להם צרכים ורגשות. אימוץ בע"ח זו התחיבות לטווח ארוך. ילדים מתלהבים ביומיים הראשונים, ואז עוברים הלאה. מי שיצטרך לדאוג לחיה לכל ימי חייה הם ההורים, והם אלו שצריכים לרצות בתוספת הזו למשפחה. הם אלו שיצטרכו להתמודד עם הקשיים, והלכלוך, וההוצאות הכספיות. מי שאכן רוצה לגדל חיית מחמד בבית (כן, בבית. שם מקומם, ולא קשורים לבד בחצר, אבל זה נושא לשרשור אחר) יזכה בחברה נהדרת, לו ולילדיו.
 
אין צורך לבקש סליחה

אני בהחלט מסכימה עימך שכל בעל חי הוא לא סתם חיה ונכון שעם ההתלהבות היא כזו אז למה בכלל להביא חית מחמד לבית כלב יש לו גם רגשות ובעצם לכל סוגי בע"ח יש רגשות נכון שטיפול צריך להיות מכל הלב ולא כפי שאמרת העיקר שיש את הכלב או כל בעל חי סימבה שלי בא בגלל שרצינו ונכון לבן המתבגר שלי הייתה התלהבות והכלב זוכה להמון אהבה ויחס מיוחד אבל אל תשכחי שיש את כל אלו לא רק שמזניחים הכלבים וגם מתעללים בהם לא מזמן היה באזורי אחד שהתעלל בגור כלבים עד שמת פשוט זוועה שמחליטים להביא בעל חי לבית צריך לקחת הכל בחשבון
 

DIGITAL MAN

New member
כאחד שגידל כלב, והילד ואני שוב רוצים

אני לא ממהר להביא מהר כלב הבייתה, אין התנגדות מצד אישתי, כפי שאמרת מתלהבים בהתחלה ואח"כ העול נופל על ההורים, וליאישית ולנו כמשפחה יש בעיות אישיות שרק כלב חסר לנו עכשיו, למרות שאני מאוד רוצה צחכה ש"הלהבה" תדעך והיא בירידה ברגע שאני אהיה מוכן נפשית לא איכפת לי שחלק מהעול יפול עליי, כרגע הילד מספתק באוגרים כבר 3 חודשים הוא מטפל בהם יפה ובאחריות , מעיין "מבחן קטן לקראת הדבר הגדול הבא"
 
למעלה