איך נכון להציג את השירות שלך כמאמן אישי ללקוח

Gvido Zivers

New member
איך נכון להציג את השירות שלך כמאמן אישי ללקוח

אחד הדברים החשובים ביותר למאמן אישי, הוא לדעת כיצד להציג את השירות שלו, על מנת שהלקוח יבין למה הוא למעשה צריך אותו וכיצד זה יכול לעזור לו. לשם כך על המאמן האישי לדעת לדבר בשפה שהלקוח מבין ולתת דגש על הדברים שבאמת חשובים ללקוח והרבה פעמים שונים מהדברים שנראים חשובים למאמן האישי. זוהי בדיוק הנקודה שאני רוצה להרחיב כאן. מה אתה "מוכר" ללקוחות שלך? אם תמצא את התשובה הנכונה לשאלה זו, תוכל מייד להעלות את מספר הלקוחות שלך פי 2-5. האם אתה מוכר "אימון אישי"? אם כן, אתה מוכר את הדבר הלא נכון. אתה שואל מדוע? לכך יש שתי סיבות: א. רוב האנשים לא אוהבים כאשר מוכרים להם מוצר או שירות. ב. רוב האנשים לא יודעים מה זה אימון אישי. למרות שהם צריכים אותו והוא יכול לעזור להם בצורה משמעותית, כאשר אתה מציע אימון אישי, רוב האנשים לא מבינים את הערך האמיתי שלו לחייהם. עליך "למכור" לבן אדם את השירות שלך, דרך צורת המחשבה שלו ולא דרך צורת המחשבה שלך. אתה יודע מהו האימון האישי שאתה מציע ומה אפשר להפיק ממנו, הוא לא יודע זאת. אנשים לא אוהבים לקנות מוצר או שירות. אבל! אנשים הרבה יותר אוהבים לקנות תוצאות. כאשר אתה מציג את תוכנית האימון האישי שלך, אל תספר לו על היתרונות שלה ועל הדברים שהיא כוללת. קודם כל, ספר לו,על התוצאות שהוא יקבל ממנה, על התועלות שהוא יפיק, על הערך שזה יוסיף לחייו ועל הפתרונות לבעיות שהוא מציג. כאשר האדם מבין מהן התוצאות, התועלות והערכים שהוא יכול לקבל ממך, הוא ירצה לדעת כיצד הוא מקבל זאת. זה הזמן להציג לו את התוכנית שלך. אני מציע לך כבר היום לעשות רשימה של תפוקות שאתה יכול להציע לאנשים שמתעניינים בשירות שלך, אותם תציג להם עוד לפני שסיפרת על המוצר שלך. לאחר שתיצור רשימה כזו, יהיה לך הרבה יותר קל לדבר אל הלקוח בשפה שהוא מבין ורוצה לשמוע.
 
למעלה