לא מאמין לראש העיר
New member
איך נכנסים לתחנה המרכזית מדרום?
ראשון, עיר שגדלה לממדים עצומים של למעלה מ 200,000 תושבים התברכה גם בתחנה מרכזית חדשה ומצוחצחת שתפקידה להחליף את התחנה המרכזית הישנה החוסמת את רחוב הרצל ללא רחם בכל שעות היום. בפועל, ממשיכה התחנה המרכזית הישנה לפעול והפקק המסורתי ברחוב הרצל הולך וגדל. מה הבעיה המרכזית? חכמי הדור בנו את התחנה המרכזית אבל משום מה שכחו שלתחנה צריך להגיע מדרום? הדרך היחידה כיום היא להכנס דרך צומת פלמחים המיתולוגית. כביש מימי המנדט עם שוליים מפוררים. אח"כ פניה שמאלה להמשך רחוב רוטשילד דרך רמזור מעצבן. איך יתכן שבעיר בה רזרבות הקרקע הגדולות ביותר בארץ לא נמצא פתרון לדבר כל כך בסיסי? הכניסה הזו היא פשוט חרפה לעיר כל כך גדולה. בכלל וזה נושא שאתייחס אליו בעתיד, כל מערכת המחלפים נראית כמו איזה אילתור מימי הדילג'נסים שנסעו בראשון בתחילת המאה. פה כניסה, במרחק כמה קילומטרים יציאה. ברור למה צריך לברוח מהעיר לפני 7:00 בבקר (6:00 עדיף), כי העיריה שלכם לא דאגה לכם ליציאות וכניסות מסודרות ושלא יאשימו את הרשויות האחרות. הכל בידי העיריה שזוללת קרקעות ללא מחשבה.
ראשון, עיר שגדלה לממדים עצומים של למעלה מ 200,000 תושבים התברכה גם בתחנה מרכזית חדשה ומצוחצחת שתפקידה להחליף את התחנה המרכזית הישנה החוסמת את רחוב הרצל ללא רחם בכל שעות היום. בפועל, ממשיכה התחנה המרכזית הישנה לפעול והפקק המסורתי ברחוב הרצל הולך וגדל. מה הבעיה המרכזית? חכמי הדור בנו את התחנה המרכזית אבל משום מה שכחו שלתחנה צריך להגיע מדרום? הדרך היחידה כיום היא להכנס דרך צומת פלמחים המיתולוגית. כביש מימי המנדט עם שוליים מפוררים. אח"כ פניה שמאלה להמשך רחוב רוטשילד דרך רמזור מעצבן. איך יתכן שבעיר בה רזרבות הקרקע הגדולות ביותר בארץ לא נמצא פתרון לדבר כל כך בסיסי? הכניסה הזו היא פשוט חרפה לעיר כל כך גדולה. בכלל וזה נושא שאתייחס אליו בעתיד, כל מערכת המחלפים נראית כמו איזה אילתור מימי הדילג'נסים שנסעו בראשון בתחילת המאה. פה כניסה, במרחק כמה קילומטרים יציאה. ברור למה צריך לברוח מהעיר לפני 7:00 בבקר (6:00 עדיף), כי העיריה שלכם לא דאגה לכם ליציאות וכניסות מסודרות ושלא יאשימו את הרשויות האחרות. הכל בידי העיריה שזוללת קרקעות ללא מחשבה.