איך נעצב את הבית באמצעות תמונות קנבס

תוכן-מקודם

Member
מנהל
albume_canvas-s.jpg
קרדיט תמונה אלבומי

רוצים לרענן את הלוק של הבית, ולהעניק לו טאצ' אישי במינימום מאמץ? הדפסה על קנבס היא הפתרון שחיפשתם. המדריך הבא יעזור לכם להתאים את התמונה המושלמת לכל חדר, בכמה צעדים פשוטים.

מרגישים שאתם זקוקים לשינוי בסלון, בחדר השינה או בחדר הילדים? במקום לגשת ישירות אל פתרונות עיצוביים מורכבים, כאלה שגוזלים זמן ועולים לא מעט כסף, ייתכן שתרצו לנסות לרענן את מראה הקירות באמצעות תמונות חדשות. בעבר, כדי להוסיף תמונה לבית נאלצנו לעבור בין חנויות, לבחור, למסגר ולשנע את התמונה הנבחרת עד לדלת, אבל בשנים האחרונות זה כבר לא המצב. עם כניסתן של תמונות קנבס למשחק, הזמנת תמונות הפכה לפשוטה יותר מכל הבחינות.

למה לעצב את הבית באמצעות הדפסה על קנבס?​

לרובנו יש רשימה ארוכה של שינויים שהיינו שמחים לבצע בבית, אלא שאנחנו ממשיכים לדחות אותן פעם אחר פעם בשל מחסור בזמן. הדפסות על קנבס מתבצעות בתהליך ידידותי וסופר-מהיר, שלא מחייב אתכם אפילו לצאת מהדירה. כך שתוכלו להוריד סעיף אחד מרשימת המטלות העיצוביות, ואפילו ליהנות מהדרך. פשוט בוחרים את התמונות שתרצו להדפיס, מעלים אותן לאתר של בית הדפוס הדיגיטלי, מעצבים לבד או באמצעות עיצובים מוכנים שזמינים לשימושכם, ומזמינים ישירות עד הבית בכמה צעדים קצרצרים.

בדי קנבס מגיעים בשלל גדלים וסופגים צבע בצורה טובה, והתמונות המודפסות נמתחות על גבי מסגרות איכותיות. מה שאומר שתוכלו להתחדש בתמונות חדות באיכות גבוהה, שנשמרות לאורך שנים. בנוסף, תמונות קנבס משתלבות נהדר בעיצובי פנים עכשוויים, ולכן קל מאוד למצוא עבורן מקום מדויק בכל חדר. ובגלל שהמחיר של הדפסה על קנבס משתלם במיוחד, תוכלו להזמין מספר תמונות כדי ליצור אפקט מרשים, ולהחליף או לחדש את העיצוב בכל פעם שתרצו לגוון.

איך לבחור תמונות לעיצוב הבית?​

אז החלטתם לנסות הדפסת תמונה על קנבס, אבל איך בוחרים בתמונות שתרצו להוסיף? אלה העקרונות שחשוב ללכת לפיהם:
  • בחירת הסגנון הרלוונטי – האם אתם חובבי תמונות נוף וטבע, תמונות אבסטרקטיות או אולי תמונות של המשפחה? זכרו שבכל הקשור בחללי אירוח, כמו הסלון, המטבח ואזורים נוספים, חשוב לבחור בתמונות שתרגישו בנוח שיוצגו גם בפני אנשים אחרים. החל מחברים ועד לשכנים.
  • התאמת התמונה למיקום ולאזור הפנוי שעומד לרשותכם – האם תעדיפו לתלות תמונה אחת או סדרה של כמה תמונות צמודות? האם תרצו קנבס גדול או קטן? האם התמונה צריכה להתאים לסגנון של רהיט גדול או לצבע של קיר ספציפי, ואילו תמונות אחרות כבר תלויות בסביבה? כל אלה יעזרו לכם לקבל את ההחלטה המתאימה, כדי שלא תגלו שתמונה שאתם אוהבים פשוט לא משתלבת בבית שלכם.
  • האווירה בחדר – תמונות יכולות להשפיע באופן משמעותי על האווירה והתחושה בחלל שבו הן תלויות. במטבח לדוגמה, תעדיפו תמונות שיוצרות תחושה חמימה ואופטימית, במסדרון ניתן לתלות תמונות משפחתיות מהטיול האחרון שעשיתם יחדיו, ואילו בחדר השינה תעדיפו תמונות מרגיעות שעוזרות לנוח ולהירדם בשלווה.
  • התאמות ושינויים – האם תעדיפו לשמור על צבעי התמונה המקוריים כפי שהם או שמא תרצו תמונות בגוון שחור-לבן? היכולת לשחק עם הצבעים, לשלב אלמנטים נוספים ולהוסיף טקסט, יכולה להשפיע באופן מהותי על התמונה הנבחרת. מה שאומר שאם אתם רוצים לתלות תמונה מסוימת ונדרשים להתאים אותה לסביבה שלה, קיימים פתרונות רבים שבאפשרותם לאמץ.

כמה טיפים להדפסה על קנבס​

  • רזולוציה – כדי שתמונה תיראה במיטבה גם אחרי שהיא נמתחת לממדים גדולים, חשוב לבחור בתמונה ברזולוציה גבוהה. בחלק מהאתרים תופיעה התראה בכל ניסיון להדפיס תמונות בממדים שפוגעים באיכות.
  • פורמט מתאים – אל תסתפקו בברירת המחדל. בחנו את כלל האפשרויות כדי להחליט אם ליצירה שלכם מתאים קנבס אופקי, אנכי או ריבועי, תמונה אחת או מספר תמונות.
  • תצוגה מקדימה – רגע לפני שאתם שולחים את התמונה להדפסה, הקפידו לעבור על התצוגה המקדימה ולבדוק שאף אובייקט לא נחתך, שהכיתוב נמצא במקום המתאים ושאתם שלמים עם התוצאה.
תמונת קנבס יכולה לתת את הבמה הראויה לזיכרונות שלכם, ולהפוך כל דירה בעיצוב סטנדרטי לבית שכיף להיכנס אליו. כשכל כך פשוט ומהנה להגיע לתוצאה הרצויה, לא פלא שכולם כבר התחילו לעצב.
הכתבה הופקה באמצעות אתר אלבומי
 
למעלה