איך נתתי לזה לקרות לי שוב (טריגר קללות?)

Raindrop23

New member
איך נתתי לזה לקרות לי שוב (טריגר קללות?)

דיברתי עם נציג של ספק אינטרנט על זה שהאתר שלי ועוד אתרים עולים לאט ושאלתי אותו שאלה טכנית איך משנים הגדרה של משהו ספציפי בראוטר ששקניתי והוא ממש דיכא אותי וירד עלי, אמר לי את כבר הזכרת את המושג הזה שלוש פעמים, את בכלל יודעת מה זה.... ושהאתר שלי לא נראה רציני. חפר לי ורק רציתי לסיים את השיחה איתו ולא עזר לי בכלל. אמא שלי אמרה לי להתקשר שוב ולהתלונן עליו אבל אין לי כוח לזה ואני גם מפחדת שיגנו עליו וזה יגרום לי להרגיש עוד יותר גרוע, וגם קודם הזמנתי כרטיסים לסרט לאמא שלי באינטרנט ובטעות סגרתי את החלון של ההזמנה כי זה לא נתן לי להדפיס את החלון ואין אפשרות להדפיס את הכרטיסים וזה לא שלח מייל לאישור ואמא שלי עכשיו הייתה צריכה לנסוע לקחת את הכרטיסים כי היא פחדה שלא יתנו לה לפני הסרט. בקיצור אני מרגישה חרא ורע לי, לא מגיע לי שיקטינו אותי ככה, ועוד מישהו שלא מכיר אותי בכלל, איך הוא מעז, מאיפה החוצפה.... אני רותחת ושונאת את עצמי בו זמנית.
וכמו מטומטמת נתתי לו לחפור לי ולא הגנתי על עצמי ולא תקפתי אותו בחזרה ולא הגנתי על עצמי, אפילו קצת, ולא כלום, ועכשיו אני נשארת לבד עם הכעס ועם החוסר אונים ועם השנאה העצמית, איך הוא מעז בכלל, חתיכת חרא עלוב (סלחו לי על השפה, פשוט ממש רע לי).
 

לי בא

New member
אבל למה

למה את לוקחת על עצמך את השרות הגרוע שקיבלת?!
תפסיקי עם ההלקאה העצמית הזאת.
אולי הוא היה במצב רוח מחורבן והתנהג ככה בלי קשר אליך?!
לפעמים אנשים מתנהגים אלינו בצורה זוועתית לא בגללנו.
בנוגע לחלון של ההזמנה, זה יכול וקורה לכולנו.
תפסיקי להיות כל כך קשה וביקורתית כלפי עצמך.
מה עם קצת תמונות חדשות?
 

Raindrop23

New member
קשה לי מאוד וגם ככה הבטחון שלי שברירי

והוא חרא, לא מעניין אותי למה הוא אמר את זה, הוא לא היה צריך להגיד את זה, ממש לא, וזה הדבר האחרון שציפיתי לו כשהתקשרתי לתמיכה טכנית.
אני מעדיפה לא להעלות יותר תמונות לפורום מחשש לפרטיות שלי. תודה על העידוד. אני מקווה שהסופ"ש לא יהיה קשה מדי (תמיד סופ"ש קשה לי).
 

לי בא

New member
טיפונת

אני מבינה אותך, גם אני כמוך, לוקחת הכל עלי.
כשמישהו מדבר אלי לא יפה, אני מזכירה לעצמי שזה שלו ולא שלי, הוא מתעצבן כי זה אופיו, אני לא לוקחת את זה אלי, לפעמים זה עובד ולפעמים לא. בפעמים שזה עובד, זה אחלה.
שיהיה לך סופ״ש קל, שלי סופ״ש עם הילדים הולך להיות מעייף.
 
דחוף להתלונן. אתר שלך נראה לא רציני??
מי שאל..

 
למעלה