איך עושים סילון דינמי בMAX?

avigra

New member
איך עושים סילון דינמי בMAX?

יש לי אובייקט מוטס, אני רוצה ליצור לו מאחורה TRAIL או שובל של אפקט זוהר, שינוע יחד איתו. או משהו כמו השובל של הכדור במאטריקס. שום טוטוריאל לא עזר לי.. יש אחד נפוץ ברשת אבל הוא מצריך פלאגאין של GHOSTTRAIL - ויכולתי להשיג רק לMAX6 בעוד שאני עובד על 7. אני מעדיף שלא להיכנס לפלאגאינים ואו וידאו פוסט... מישהו יכול לעזור? חשוב...
 

golanster

New member
אני לא יודע איך זה במקס

בל אם הייתי עושה כזה דבר במאיה הייתי לוקח EMMITER (פולט חלקיקים) ומחבר אותו לסוף המטוס. ואת החלקיקים מכוון שיראו כמו האפקט שאתה מחפש.
 

fr3n2y

New member
אולי ככה.

תעשה EMITTER עם מהירות של 0 ותקבע לחלקיקים MATERIAL עם PARTICLE AGE ו OPACITY כך שאחרי זמן מסוים ייעלמו. אח"כ תחבר את הEMITTER לעצם שאתה רוצה שיזוז (מטוס, טיל...)
 

avigra

New member
עשיתי את זה

חיברתי כבר Particles, אבל אני רוצה שזה יראה כמו שובל של מטוב סילון ארוך שזז עם התנועה של האובייקט, או לחילופין שובל כמו כדור מאטריקס. אני יודע שהשיטה היא בParticle אבל אני צריך טוטוריאל יותר מדויק לקבל ת'אפקט הרצוי.. עשן הצלחתי שיהיה, עם התנועה והכל, אבל זה לא מתאים.. גם מתבחינת הטקסטורה וגם מבחינת זה שזה בחלקיקים, ואני רוצה שהסילון יהיה כמקשה אחת, כמו קו זוהר ארוך ומתפתל עם פייד בסוף.. תודה רבה לשניכם בכל אופן, מקווה שיש עוד רעיונות..
 

h u s k y

New member
אם ככה ה ghosttrails של 6 אמור

לעבוד גם על 7... תוודא שיש מפת opacity ל spline שאתה מחבר לאחורה של המטוס.
 

מיכאל ג

New member
lens effects->glow

דרך תפריט ה-EFFECTS. תלביש את זה על מה שבא לך, חלקיקים או אפשר אפילו על קונוס שקוף. אפשר ורצוי להוסיף גם BLUR כלשהו. אם מדובר בקונוס שים לו טקסטורת NOISE מרוחה לאורך ותן לה אנימציה כדי שתזוז מהר אחורה. יש הרבה מאוד דרכים לבצע את מה שאתה רוצה, אני למשל יצרתי את זה פעם בצורה מאוד מדויקת (למבער אחורי יש צורה מאוד ספציפית, לא סתם קונוס, תבדוק סגוגל) ע"י זה שפשוט בניתי את הצורה בתלת מימד, הכפלתי אותה כמה פעמים כשכל אחד היה קטן יותר מהשני ונכנס אחד לתוך השני ונתתי לכולם שקיפות די גבוהה ככה שכאילו היה לצורה "נפח" ובסוף על כל זה שמתי GLOW ו-BLUR.
 
למעלה