איך שגלגל מסתובב לו..

python 4

New member
איך שגלגל מסתובב לו..

אתמול ראיתי את כל פרקי השבוע (לצערי התחלתי לעבוד עד 6, מה שאומר ששוב אני תלוי בפרקים של ימי שישי..
). לשם שינוי היו פרקים די חביבים ומעניינים השבוע, אומנם עם לא מעט סצנות בילי-מק מעצבנות (אבל זה לטובה - אי אפשר לשבת 3 ומשהו שעות מול הטלוויזיה בלי קצת הפסקות!). כל סאגת "קייל הוא הבן שלי (וזה נורא מזכיר לי שהיה לי עוד בן שהשם שלו מתחיל ב- ק'.. מי זה היה?)" של ג'ק היתה די מעניינת - בעיקר היתה משעשעת התגובה האמינה למדי של פיליס למשמע החדשות. אבל כשדיאן גילתה שג'ק רוצה לקחת לה את קייל, בעילה שהיא unfit mother - נזכרתי שלפיליס עשו אותו דבר. במסגרת שכחון הילדים הטוטאלי שאופף את ג'נואה סיטי פיליס הרי שכחה שיש לה ילד שנלקח ממנה - למה היא מוכנה שאותו דבר יעשה לדיאן? ואני תוהה מתי סינדרום שכחון הילדים ידביק גם את אמנדה, והיא תשכח שהיתה לה בת שקוראים לה "מקנזי"
, וגם אנחנו נשכח ממנה. עוד דברים משעשעים בפרק - הפלאשבקים של ניקי. בניגוד לפלאשבקים של תשוקות, השם יקום דמה, הפלאשבקים בצח"מ תמיד הולכים הרבה מאוד שנים אחורה, והפעם זכינו לראות את הפגישה הראשונה של ניקי וויקטור (וזה דאגלס שהיה שם, או שזה רק נדמה לי?) שהיתה לפני יותר מ- 25 שנים, וגם את הנישואים (השניים כמדומני) של ניקי וויקטור. ממש אווירת מפגש-פורום! (שאגב חייב להתקיים, ובקרוב.)
 

דבירית1

New member
לאחר שראיתי את הפרקים לעומק-בהרחבה

היום... קודם כל זהה באמת עהיה דאגלס שישב עם ויקטור כשניקי הופיעה כחשפנית. אתה לא טועה. בכלל נראה לי שהולכת להיות חתונה באופק. זו רק השערהה-לא ספוילר. עכשיו קודם כל לין וההצ תערבות האובססיבית שלה בחייון של פול. עם כל הכבוד, את לא אמא שלו והגיע הסן שתמצאי לך חיים ותעזבי אותו במנוחה. נכון שזהה כואב אבכ תפנימי את זה כבר שהוא לא רוצה אותך. בתור חברה טובה את יכולה להציע לו אבל לקבוע שהוא לא יכול להיות עם איזבלה... תסלחו לי אבל זו כבר חוצפה. זהו הייתי חייבת לשתף אתכם בכך. אני שמחה שניק ושרון הב הירו את הנקודה לגבי קאסי. ידעתי שזה מה שהיה, אי הבנה מטופשת שהעימיקה את המתח כי ק נעלב ובצדק במקרה הזה לדעתי. עדיין איני יודעת למה אלכ, עם כל הכאב,פרצה כך על ויקטוריה. לדעתי זה לא הגיע לה. ו.......איפה אתה מלקולם.?????????????????????????????? אוליביה תמיד תמצא משהו רע להגיד עליו. 'אוי הוא לא ההתקשר' מאיפה את רוצה שהוא יתקשר ? מקרקעית הים? נייט מסעכן אבל היא... הוא חזר להרגגליו הישנים'. מסכנה דיאן. לפחו ת מייקל היה שם לתמוך בפשית ומשפטית. מה ג/ק חושב ? שיוכל להיפטר ממנה ככה סתם. הרי כך או אחרת תמיד תהיה חלק מחייו של קייל. בילי, מה קורקה איתך ? התחרפן הבן אדם. רק סקס יש לו בראש. ולסיום, קולין הטפשה, היה נדמה לי שיש לה יותר שכל. מה שהיא גרמה לאבי, איזה מחוסר אחריות. ואחר כך היא אומרת לכולם שהם לא צריכים9 לפקח עיה כל הזמן. ועל מה אשלי מדברת עם בראד במסעדדה? איך לעזור לה ולתת לה עוד סמכויות. לפחות היא זרקה את זה בשירותים ונקווה שהיא למדה לקח. גם נקווה שהער שמכר לה את החומר יעזוב אותה לנפשה אבל הוא לא בטוח.
 

שירןב

New member
כמה שאלות: כמה פעמים ניקי וויקטור

היו נשואים, נכון לעכשיו (פרקים של ישראל)? ויותר חשוב, החליפו לתמיד את השחקנית של מקנזי או שיחזירו אותה? אני שונאת כל כך את החלפות השחקנים בסדרה הזאת!
 
למעלה