איך תדעו שהגעתם למעצבת מומלצת באיזור המרכז

arcdb

New member

איך תדעו שהגעתם למעצבת מומלצת באיזור המרכז​


בשעה טובה אתם עומדים לעבור לדירה משלכם, שלקח לכם זמן רב למצוא ולרכוש. חבל לא להשקיע מאמץ נוסף בתכנון ועיצוב הדירה כך שהיא תוכל לשרת אתכם למשך שנים רבות ולהפוך עבורכם לבית חם. כאן נכנסת לתמונה מעצבת מומלצת באיזור המרכז, פונקציה מקצועית שתוכל לסייע לכם להפוך את החזון למציאות.
השאלה הנשאלת היא איך תדעו שהגעתם לכתובת הנכונה עבורכם ולאותה אחת שבאמת תוכל לממש עבורכם את הקונספט המבוקש?



לפניכם 4 דרכים לדעת שהגעתם למעצבת פנים מומלצת.​


מחפשים במקומות הנכונים​



יש הרבה מאוד מעצבי פנים בישראל, אבל חשוב להגיע למישהי שיש עליה המלצות. המלצות הן סוג של חותמת איכות לכך שאותה מעצבת יודעת לבצע את העבודה, בעלת הידע הנדרש ותהליך העבודה עמה נוח ונעים. ניתן להסתמך על המלצות בגרסת מפה לאוזן, אבל רצוי למצוא מעצבת ממקור שניתן לסמוך עליו כמו למשל, אתרים או אינדקסים המתמחים בחשיפת אנשי מקצוע מומלצים, ביניהם גם מעצבת מומלצת באיזור המרכז.



התאמה אישית קובעת​


כעת משהתוודעתם למישהי שיש עליה המלצות ומופיעה באינדקס של אנשי מקצוע מומלצים בתחום של ענף הבנייה והעיצוב, מגיע שלב ההתאמה לפרויקט. יתכן שמדובר במעצבת מומלצת, אבל האם היא בעלת הניסיון הרלבנטי עבור הפרויקט שלכם? יש מעצבים המתמחים בתחומים שונים, למשל, דירות קטנות, דירות בעיר מסוימת, וילות ובתי יוקרה, משרדים, עיצוב גינות, עיצוב לפי עקרונות הפנג שואי ועוד. בדקו את תחום ההתמחות או לפחות על מה מבוסס הרקע המקצועי שלה.


אין תחליף למראה עיניים​


לפני שיצרתם קשר עם אותה מעצבת מומלצת באיזור המרכז, חשוב שתבחנו היטב את הפרויקטים הקודמים שלה ועבודות לדוגמא. בסופו של דבר, לכל אחד מאתנו יש טעם עיצובי אחר ולכן, אם חלמתם על דירה בניחוח כפרי רוב הסיכויים שתעדיפו מעצבת שיש לה ניסיון בעיצוב בסגנון זה, כנ"ל לגבי סגנונות עיצוב אחרים. עם זאת, שימו לב שיש מעצבות המציגות פורטפוליו עשיר של מגוון עבודות מסוגים שונים כך ששווה להתבונן בכל הפרויקטים. כדאי גם לזכור, שלפעמים התוצר הוא טעמו של הלקוח ולא בהכרח של המעצבת עצמה.


הכל עניין של כימיה​


יכולה להיות מעצבת מומלצת באיזור המרכז שהיא נהדרת ומועדפת על רבים אך לא תתאים לכם. מדובר ביחסים בין אנשים המשתנים בדינאמיקה שלהם מאדם לאדם. לכן, חשוב לבחון את ההתאמה ברמה האישית במסגרת של מפגש פרונטאלי המתבצע פנים מול פנים. פגשו את אותה מעצבת, ספרו לה כיצד אתם רואים את הפרויקט העתידי בעיניים שלכם ומהן הציפיות שלכם ממנה. כמו כן, התייחסו לפרמטרים כמו לוח זמנים, זמינות שלה וכמובן, עלויות ומה כוללת העבודה עצמה. כמה היא מעורבת בתהליך או שזה מישהו מטעמה, האם היא מגייסת אנשי מקצוע, ספקים, מלווה את התהליך מתחילתו ועד סופו וכדומה.


אל תתפשרו על מעצבת מומלצת באיזור המרכז. בחרו מעצבת שתעמוד בציפיות שלכם
 
למעלה