אילוסטרציה ראשונה שלי...

dtomer

New member
אילוסטרציה ראשונה שלי... ../images/Emo42.gif

כל העבודות פה, בפורום עשו לי חשק, אז גם אני החלטתי לנסות... זאת האילוסטרציה הראשונה שלי בכלל, ופרי-האנד בפרט... אני יודע שפה ושם לא יצא לי טוב אבל בכל זאת החלטתי להעלות אותה. גם לי היתה בעיה עם ההצללות... גם בגלל תמונת המקור עצמה, זה לא היה כל-כך ברור בה... מקווה לשמוע הצעות לשיפור, תומר
 

BlueCat

New member
לא רע בשביל פעם ראשונה.

אבל מה שהפריע לי, יותר מההצללות, אלה הריסים שלא מתחברים והצביעה של העפעפיים... תעבוד על זה שיתאימו יותר לדמות מבחינת הקווים והגוונים.
 

BlueCat

New member
הריסים.

קודם כל הם שחורים ובולטים מדיי לדעתי. הם צריכים להיות בגוון השיער בערך. דבר שני הם מזדקרים ומונחים לא נכון, לפחות לפי מה שאני יודע. חפש תמונה ברורה של עין ותיראה איך מסודרים שם הריסים. אבל לא ראיתי את תמונת המקור ככה שאני לא יכול לשפוט ממש, רק לפי ההגיון שלי.
 
עבודה יפה!

איזה ריסים תותחיים יש לה... מקווה שהיא לא נדקרת מעצמה כהיא ממצמצת... עבודה יפה גם של ההצללה- שימוש טוב בגרדיאנט. חסר לי רפלקט אור מהאף או איזה הצללה מהצד של הנחריים - רמיזה לצורת האף.. - שתי נקודות לא מספיקות לי (נחיריים).
 

dtomer

New member
תודה ../images/Emo9.gif ! בקשר לריסים...

(גם ל-blue cat) הריסים עצמם ארוכים (גם בתמונת המקור), אני אשנה את הצבע שלהם, אני חושב שזה יעזור... ובאותה הזדמנות, אני רוצה להמליץ, למי שלא מכיר, על האתר Indexstock.com לנרשמים יש תמונות מעולות וענקיות. תומר.
 

enbalush

New member
ותר על הגרדיאנטים למינהם

פחות מתאים לסוג הזש של האיור, העיניים נראות משום מה מודבקות אבל הקוים שלך (חוץ מהריסים כמובן) טובים!
 
למעלה