אילן בהונגריה
הבקר חזרתי מהונגריה. לא התכוונתי להתחרות ולקחתי איתי רק רתמה. המראתי עם lightspeed 5 של חבר. ההמראות בגרירת טרייק. בפעם הראשונה המראתי מדולי (עגלה בת 3 גלגלים ששוכבים עליה). שחררתי קצת מאוחר מדי והגלשן התרומם הרבה יותר ממה שרציתי ונכנס ליואינג שהלך והחריף. מכיוון שבסה"כ התרחקתי כבר מהקרקע, לא מהרתי להתנתק, בתקווה להתגבר על היואינג. בשלב זה הגורר החליט לנתק וחבל הגרירה הסתבך ביני לבין המשולש, מה שמנע את תחום התזוזה שלי אך איפשר ניהוג מינימלי. נחתתי מול הרוח בשכיבה (לא יכולתי לעבור לעמידה) ושברתי צלע. מזל שהרוח הייתה כ- 20 קמ"ש, מה שגרם למהירות קרקע קטנה. לא נמצאה צלע חלופית ובזה תמו טיסותי. נשארתי לעזור לאילן עוד 3 ימים, כשהוא מככב ונע במקומות 1-3. ביום האחרון, (היום) לאחר 8 ימי טיסות, כנראה בגלל שיפוט מאוד ביתי ומאוד לא הוגן, אילן נדחק למקום ה-4. אכזבה גדולה מבחינתו. במקום הראשון: אלוף הונגריה Balash הממוקם 8 בעולם.במקום השני, חברינו ומארחינו המשותף Feri Gruber (יהודי שביקר אצלי בארץ) בסה"כ היו טסקים של 100 ק"מ + וגבהי טיסה 1200 - 1800 מ'. ברב הימים התחיל 0/8 ונגמר עם cb 8/8 כך שהיו חייבים לטוס מהר מאוד. ביום אחד אילן עשה 86 ק"מ בשעתיים.מי שמעוניין בפרטים: אילן חוזר ביום שני בבקר. בסה"כ הערצתי את ההתמדה שלו. ברב הימים הטיסות היו ארוכות והאיסוף הסתיים לפעמים בחצות. כל העסק הוא עבודת פרך ממש ונראה לי שאילן ניחן בקשיחות הנדרשת להמשיך ולהתקדם. הפעם הוא לא מיצה את כל הפוטנציאל שלו, בעיקר עקב סביבה לא תומכת, לא הוגנת ואפילו על סף עויינות. חלק יושב לי על המצפון, כי לא יכולתי לתת לו את העידוד המתבקש בכל הימים וליוויתי אותו רק במחצית התחרות. קשה מאוד להיות לבד בתחרויות בחו"ל ונראה לי שאילן לא יחזור על זה ובטח שלא יסע יותר לתחרויות בהונגריה.
הבקר חזרתי מהונגריה. לא התכוונתי להתחרות ולקחתי איתי רק רתמה. המראתי עם lightspeed 5 של חבר. ההמראות בגרירת טרייק. בפעם הראשונה המראתי מדולי (עגלה בת 3 גלגלים ששוכבים עליה). שחררתי קצת מאוחר מדי והגלשן התרומם הרבה יותר ממה שרציתי ונכנס ליואינג שהלך והחריף. מכיוון שבסה"כ התרחקתי כבר מהקרקע, לא מהרתי להתנתק, בתקווה להתגבר על היואינג. בשלב זה הגורר החליט לנתק וחבל הגרירה הסתבך ביני לבין המשולש, מה שמנע את תחום התזוזה שלי אך איפשר ניהוג מינימלי. נחתתי מול הרוח בשכיבה (לא יכולתי לעבור לעמידה) ושברתי צלע. מזל שהרוח הייתה כ- 20 קמ"ש, מה שגרם למהירות קרקע קטנה. לא נמצאה צלע חלופית ובזה תמו טיסותי. נשארתי לעזור לאילן עוד 3 ימים, כשהוא מככב ונע במקומות 1-3. ביום האחרון, (היום) לאחר 8 ימי טיסות, כנראה בגלל שיפוט מאוד ביתי ומאוד לא הוגן, אילן נדחק למקום ה-4. אכזבה גדולה מבחינתו. במקום הראשון: אלוף הונגריה Balash הממוקם 8 בעולם.במקום השני, חברינו ומארחינו המשותף Feri Gruber (יהודי שביקר אצלי בארץ) בסה"כ היו טסקים של 100 ק"מ + וגבהי טיסה 1200 - 1800 מ'. ברב הימים התחיל 0/8 ונגמר עם cb 8/8 כך שהיו חייבים לטוס מהר מאוד. ביום אחד אילן עשה 86 ק"מ בשעתיים.מי שמעוניין בפרטים: אילן חוזר ביום שני בבקר. בסה"כ הערצתי את ההתמדה שלו. ברב הימים הטיסות היו ארוכות והאיסוף הסתיים לפעמים בחצות. כל העסק הוא עבודת פרך ממש ונראה לי שאילן ניחן בקשיחות הנדרשת להמשיך ולהתקדם. הפעם הוא לא מיצה את כל הפוטנציאל שלו, בעיקר עקב סביבה לא תומכת, לא הוגנת ואפילו על סף עויינות. חלק יושב לי על המצפון, כי לא יכולתי לתת לו את העידוד המתבקש בכל הימים וליוויתי אותו רק במחצית התחרות. קשה מאוד להיות לבד בתחרויות בחו"ל ונראה לי שאילן לא יחזור על זה ובטח שלא יסע יותר לתחרויות בהונגריה.