נראה לי שאת השיעור שדיברו בו על BRT פספסת
אוטובוס מפרקי כמו זה שמשמש את המטרונית הוא האורך המקובל ברובם המכריע של קווי ה-BRT בעולם. זה גם לא הפרמטר היחיד או אפילו החשוב ביותר כשרוצים לקבוע אם מערכת היא BRT או לא.
גם מספר המושבים הנמוך שאתה מציג כחסרון אמור להוות יתרון במערכת הסעת המונים, ואני מזמין אותך לבדוק מערכות מטרו בערים הגדולות בעולם בשעות העומס. הדבר האחרון שמעניין את הנוסעים שם הוא מקום ישיבה.
מסלול משותף עם אוטובוסים אחרים ואפילו עם רכב פרטי גם כן קיים בלא מעט קווי BRT בעולם. זה לא אידאלי, אבל יש לפעמים אילוצים ואני מניח שגם בחיפה ניסו להימנע מכך ככל הניתן ואם כבר אז בקטעים קצרים שלא משפיעים על זמני הנסיעה באופן משמעותי.
עדיפות ברמזורים - אם אינני טועה, המטרונית תקבל בסופו של דבר עדיפות וחלק גדול מהבעיות שאתה מתאר (התקבצות) נובעות מכך שזה לא קיים עדיין.
אוטובוס מפרקי כמו זה שמשמש את המטרונית הוא האורך המקובל ברובם המכריע של קווי ה-BRT בעולם. זה גם לא הפרמטר היחיד או אפילו החשוב ביותר כשרוצים לקבוע אם מערכת היא BRT או לא.
גם מספר המושבים הנמוך שאתה מציג כחסרון אמור להוות יתרון במערכת הסעת המונים, ואני מזמין אותך לבדוק מערכות מטרו בערים הגדולות בעולם בשעות העומס. הדבר האחרון שמעניין את הנוסעים שם הוא מקום ישיבה.
מסלול משותף עם אוטובוסים אחרים ואפילו עם רכב פרטי גם כן קיים בלא מעט קווי BRT בעולם. זה לא אידאלי, אבל יש לפעמים אילוצים ואני מניח שגם בחיפה ניסו להימנע מכך ככל הניתן ואם כבר אז בקטעים קצרים שלא משפיעים על זמני הנסיעה באופן משמעותי.
עדיפות ברמזורים - אם אינני טועה, המטרונית תקבל בסופו של דבר עדיפות וחלק גדול מהבעיות שאתה מתאר (התקבצות) נובעות מכך שזה לא קיים עדיין.