אימון טלפוני
לאחרונה החלטתי שבעסק שלי יש מקום להפעיל שרות אימון באמצעות מסנג'ר וסקייפ. אתחיל בכך שאודה כי קיימת בי הסתייגות מסויימת מטעמים אוביקטיביים וסוביקטיביים. כיוון שבכוונתי להתנסות בתצורת שרות זו, אשמח לשמוע מאלה, מבינכם, שהתנסו ו/או שמפעילים שרות כזה: מהם היתרונות? איפה הקשיים? אלו מיומניות חדשות נדרשו לפתח? "טיפים" לעבודה באמצעות הטלפון וכ"ו. כל מה שעולה לכם, אתם מוזמנים לשתף ולהעשיר את עולמי. תודה מראש על התייחסותכם...מכירה אתכם, בטוח תתייחסו. בהערכה רבה ליפט
לאחרונה החלטתי שבעסק שלי יש מקום להפעיל שרות אימון באמצעות מסנג'ר וסקייפ. אתחיל בכך שאודה כי קיימת בי הסתייגות מסויימת מטעמים אוביקטיביים וסוביקטיביים. כיוון שבכוונתי להתנסות בתצורת שרות זו, אשמח לשמוע מאלה, מבינכם, שהתנסו ו/או שמפעילים שרות כזה: מהם היתרונות? איפה הקשיים? אלו מיומניות חדשות נדרשו לפתח? "טיפים" לעבודה באמצעות הטלפון וכ"ו. כל מה שעולה לכם, אתם מוזמנים לשתף ולהעשיר את עולמי. תודה מראש על התייחסותכם...מכירה אתכם, בטוח תתייחסו. בהערכה רבה ליפט