אין גבול לחוצפה של אתר וואלה_! ->

gushnick

New member
מה הבעיה שלך?

יהודי שמבצע פיגוע, שונה מערבי שמבצע פיגוע? אם ערבי עושה פיגוע זה יותר חמור? להיפך!
 
זה מגיע כתוצאה מ2 הצעות חוק בנושא...

ולדעתי יהודי שמבצע פיגוע זה קורה אחד לאלף. אז אין לי בעיה שאחד לאלף "יוותרו" גם לערבי שמפגע, בכל 999 האחרים - צריך להרוס...
 

gushnick

New member
זה לא הולך ככה

הרי אין זה משנה אם את אומרת שליהודים לא יעשו את זה, או שאת אומרת שעל כל יהודי שעושים לו את זה עושים את זה גם לערבי אחד; בכל מקרה את תצאי גזענית וכו', לפחות ברמת ה'פוליטיקלי קורקט' (ואני חושב שגם ברמת המוסר האנושי). מרגע שאת קובעת שהתנהגות מסוימת צורכת התייחסות מסוימת של החוק לאותו אדם, הרי שלחלק בין יהודים לערבים זו אפליה; אם המעשה הזה רע - אז הוא רע בלי קשר למגזר של העושה אותו.
 
סליחה?הם הורגים בנו במדינה שלנו-

זכותי להיות גזענית - זה קודם כל. שנית - אין לי בעיה שהקביעה הכללית תהיה שהורסים כל בית של מחבל, ונניח שכל כמה פיגועים "יוותרו" לאחד, מאחר שמפגעים יהודים יש בלאו הכי "פעם ב..." זה יוצא שיהרסו רק לערבים...
 

gushnick

New member
כמובן שהכל היה פשוט מאוד

אם יכולנו פשוט לטבוח את כולם ולפתור את הבעיה, אבל נכון לעכשיו הם פה ויש לנו עוד מחויבויות מלבד הרצון שלנו, כמו למשל מה העולם יחשוב עלינו (זה משפיע על דברים כמו "האם תנחת עלינו פצצת אטום", וכאלה...). וכל עוד נתונים כגון אלה משפיעים, הרי שחקיקת חוק שאומר שיהודי שמבצע פיגוע הוא יותר בסדר מערבי שמבצע פיגוע, תיראה לא טוב. ושוב - זה עוד בלי שדנים בשאלה של האם זה אובייקטיבית לא טוב. זה רק מעצם העובדה שאנחנו מחויבים לכללי משחק עולמיים. ומצד המוסר זה גם לא ברור לי איך את יכולה לחלק: בפועל (ודמגוגים בעולם יוכלו לנסח את זה כך שזה יישמע הרבה יותר גרוע) יהודי שיעשה פיגוע הוא גרוע בדיוק כמו הערבי שיעשה זאת. הטענה היחידה שהמפגע היהודי יוכל לטעון היא "הם התחילו" - כך שהוא אולי יקבל חנינה מהכלא ויישלח במקום זה לגן, להשלים כמה חסכים. מכל בחינה אחרת - הרי שמעשהו חמור באותה המידה והוא צריך להיענש באותה החומרה.
 
רצח הוא רצח הוא רצח

אבל אצלנו זה מגיע 'פעם ב' כשלמישהו נגמר הפתיל (וזה לא בסדר), אצל הערבים - זו דרך חיים. ואל תגיד לי שזה לא כל הערבים, כי גם אם לא - יש אצל הערבים מין אחווה כזו של בני אותה דת...
 

gushnick

New member
אין לי בעיה עם העובדות!

אבל לא כך מחוקקים חוק. לא מחוקקים חוק על סמך "בגלעד שכיחי רוצחים". חוק כזה יכול להיות מחוקק רק על ידי הקב"ה. בפועל כשמחוקקים חוק אז מחוקקים אותו לגופו של מעשה ולא לגופו של אדם. אין זה משנה אם האדם הזה גר ברמאללה או בגבעה 747, אם הוא מבצע פיגוע על רקע לאומני הוא ייענש באותה הצורה. כך דברים עובדים ויש סיבה טובה לזה.
 
בחוק עצמו אולי אתה צודק, אבל בפרטים שלו תמיד

מוסיפים עוד הרבהסעיפים שמהווים כסת"ח ויוצאים מן הכלל בכל מיני מקרים..
 
ואני לא מחפשת מילים יפות כמו פוליטיקלי קורקט

או מוסר אנושי - הם פוגעים לנו בנפשות וכל מה שאני רוצה זה ללקק את הפצעים בלי לשמור על הגב שלי.
 

gushnick

New member
אין בעיה!

אז תדאגי שמי שעושה מעשים כאלה יקבל עונש כזה. אז נכון - יהיו יהודים שיעשו את זה ויחטפו עונש דומה - אבל הרי כמו שאמרת - יש אחד או שניים כאלה, ודוגרי מגיע להם. אבל הערבים יחשבו פעמיים. השגת את מה שאת רוצה, וגם אין כאן אפליה. אני לא מבין, אם כן, מדוע ההתעקשות לחלק בין רוצח שפל ערבי ליהודי.
 
קודם כל אנחנו יהודים והחוקים שלנו צריכים להיו

ת לטובתינו. אז ברור שיהיה חוק שיעניש מחבלים ערבים בלבד!!! שנית, מחבל יהודי זה סוג של "נמאס להיות שק חבטות אז החזרתי להם קצת" ומחבל ערבי שפוגע ההודים זו דרך חיים שלהם..
 

gushnick

New member
את עושה חילוקים שלא מתאימים לצורת חקיקה

מה זה "אנחנו יהודים וצריכים לעשות חוקים לטובתינו"? ממתי?! במהלך ההיסטוריה היו מחוקקים שחקקו חוקים לטובתם, וזה מעולם לא נראה טוב. את בעצם מצדיקה את חוקי עומאר, שהפלה לרעה את היהודים והנוצרים והטיל עליהם מס גולגולת וכו' רק כי הם אינם מוסלמים; את מצדיקה את קונסטנטינוס שאסר על יהודים להיכנס לירושלים כי הם אינם נוצרים; ועוד היד נטויה. חוקים לא נועדו להיות לטובת אדם אחד ולרעת אדם אחר. קוראים לזה כיום אפליה בכל מקום שתהיי בו. חוקים נועדו למטרה אחת בלבד: לדאוג לחברה תקינה שפועלת כראוי ולא מזיקה לעצמה. כדי שלא יהיו בה מעשים מסוג X - מחוקקים חוק שמעניש מחומרה את העושים כך. אין זה משנה אם מדובר באזרח בן המיעוט או הרוב (הערבים שאנחנו מדברים עליהם הם אזרחי מדינת ישראל, ואין שום סיבה להתייחס אליהם אחרת. אם מישהו מהם יתן סיבה כזו - כמו למשל אם הוא יבצע פיגוע - הוא ייענש בחומרה הכתובה בחוק לגבי מבצע פיגוע). אני מסכים לחלוטין שהמניעים של יהודי ושל ערבי הם מניעים שונים; אבל כל עוד לא מדובר בחוקי הקב"ה (אפילו אם מדובר בחוקי תוהר, זה לא תמיד חוקי הקב"ה) הרי שאין אנו יכולים להביט לליבו של אדם, ולכן אין אנו מותרים לעשות חילוקים של "הוא עשה את זה מסיבה אחת והוא מסיבה אחרת". אנחנו יכולים רק להסתכל על המעשה עצמו, וכך להתייחס לענין. סתם ככה, הרבה מהלכות עונשין בתורה בנויים על פי העיקרון הזה. אף אחד לא יכול לדעת מה בליבו של אדם, אפילו אם זה ברור.
 
יואו, אתה פעיל גם בשעות שאני אאוט...

בוא נסכם שבחוק עצמו תעניש כל מחבל שהוא, אבל בסעיפים תתן הקלות למי שיעמוד בתנאים מסויימים. סמוך על עמישראל שהוא יתאים את עצמו לחוק ואת החוק אליו.
 

gushnick

New member
אכן

אני פעיל לחלוטין כל זמן שאני לא ישן לחלוטין. ואין ספק שבפועל החוקים נאכפים אחרת לגמרי מאשר בכתוב. אך זה כבר פועלם של שופטים. החוק עצמו צריך להיות הוגן, ישר, וצודק. מדינה שצריכה לנצל את החוק שלה כדי להפלות אזרחים מסוימים שהרוב פחות אוהבים, לא נראית טוב.
 
אני הייתי

מאחלת להם מיתה משונה ומענה ולא מוות כזה קל ביריה אלא מוות אכזרי על ידי מחלה קשה וארוכה וגסיסה ארוכה...
 
למעלה