אין דבר כזה אישה לא יפה

ענבר.

New member
תראי...אה....אה....

אנחנו עכשיו בענינים אלכוהוליים... תגידי, גם את חושבת שבכל אישה יש משו יפה? שאין דבר כזה, מכוערת?
 

magy

New member
יש מכוערות........

ויש עוד יותר מכוערות ויש מכוערות לאללללללללה ויש מגעילות אפילו......... אולי יש בה משהו בבפנוכו..... אבל לא רואים אותו בחוץ וגם לא רוצה לחפש אותו כשרואים את הבחוץ קפיש???????
 

magy

New member
אני חוששת שכן

תראי את תעשיית היופי איך היא פורחת.... בכל התחומים האפשריים הקורצים לנשים להראות טוב יותר הרבה נשים מבלות יותר זמן במספרות, בניית ציפורניים קוססססססמטיקאיות, מכוני כושר....... מילוי ציצים, מתיחות, קניית בגדים.....נעליים.... מאשר בקריאת ספר אחד קטן......שגוזל פחות זמן.... אבל מוסיף ידע במקום יופי כל הזמן..............
 

magy

New member
מי שיפה

באמת יכולה ליסתום אית הפי סילה...... מה כבר יש לה להגיד.....? איפה עשתה את הגוונים? רק מכוערות מדברות......כדי לעשות רושם...... חריזמה............(כך אומרים ברומנית) חריזמה
 

magy

New member
איך ידע זה להגיד בקיצור

את כל מה שיש להגיד בנושא..... אחללללללללללללללה משפט.... או כמו שאומר דודו הניצחי...... הכל בעיניי המתבונן.......(המאוהב בדרך כלל)
 
תראי אה ....

זה הכל עניין של פילוסופיה. אחד לא סותר את השני. זה שיש בכל אישה משהו יפה - אוקיי אני מסכימה. אבל זה לא אומר שאין דבר כזה אישה מכוערת. הדבר האחד היפה אולי בטל בשישים למישהו אחד ויכול להיות עולם ומלואו למישהו אחר.אז חזרתי לעניין המשקפיים , הפעם מדובר באיזה צבע רואים מהם.
 

magy

New member
איך אמר הרב לזוג שהגיע

שיפשר ביניהם? גם את צודקת......
 
אחד בא לרב

סיפר שאשתו בגדה בו. אמר לו הרב תזרוק אותה. ענה לו : לא רבי היא אמא טובה לילדים. אז תשאיר אותה. לא היא בגדה בי. אז תזרוק אותה - לא היא אישה טובה ומבשלת טוב. אז תשאיר אותה - לא אבל היא בגדה בי. בקיצור הלוך ושוב כל הזמן. בסוף הרבי אומר לו אתה יודע מה? לך תתנצר. שאל אותו למה להתנצר? אמר לו הרבי - לך לכומר תזיין לו את השכל במקום לי.
 
למעלה