אין חגיגה בלי עוגת גבינה

תוכן-מקודם

Member
מנהל
cheesecake-1578694_1920.jpg
קרדיט לpixabay

אפשר לומר בבהירות מוחלטת שעוגת גבינה היא אחת העוגות הכי טעימות שיש. היא רכה, נימוחה, אוורירית, יש לה טעם מדהים וקשה מאוד להפסיק ליישר אותה. אומנם פעמים רבות חושבים דווקא על עוגת שוקולד במונחים של עוגות יומולדת וחגיגות, אבל האמת היא שעוגת גבינה היא הרבה יותר מפוארת, קלסית ויש לה קטע משלה שאי אפשר לעמוד בפניו לא פחות מאשר בשוקולד. לפניכם רשימה של מגוון עוגות גבינה שיעשו לכם אחלה של חגיגה.

עוגת גבינה פירורים​

הראשונה שאליה נתייחס היא עוגת גבינה פירורים. מדובר בעוגה שעשויה מקרם של גבינה, שלרוב הוא אוורירי וטעים בצורה יוצאת מן הכלל. מי שאוהב להשקיע בקרם של הגבינה ישדרג אותו גם עם הוספה של קצפת לתערובת הגבינות וגם יגדיל ויוסיף שוקולד לבן. הקרם של העוגה הזו יוצא מתוק במידה מדויקת. לא מתוק מידי ולא חמוץ מידי. מתחת לשכבת הקרם המצוינת יושב לו בצק חמאה פריך, שממנו נכין גם את הקרמבל לפירורים. חשוב לקרר את העוגה לפחות 12 שעות ורק אז להוציא ולפרוס ממנה פרוסה גדולה ונימוחה.

ניו יורק צ'יז קייק​

עוגת הגבינה הניו יורקית נמצאת במקום השני והיא הרוויחה את מקומה בכבוד. העוגה שמבוססת על גבינת השמנת פילדלפיה אינה מאכזבת, ובפרט אם אתם אוהבים להרגיש טעם עמוק וכבד של גבינת שמנת. מרקמה הסמיך נובע מהרכיבים שבה, הכוללים שמנת מתוקה בעלת אחוזי שומן גבוהים במיוחד, גבינת שמנת וחלמוני ביצים כדי להעשיר את הטעמים בעוגה. לרוב אופים אותה בתבנית עם דפנות גבוהות כדי ליצור עוגה גבוהה יותר שלא תזלוג החוצה בעת האפייה.

עוגת קטיפה אדומה​

העוגה השלישית היא אחת מעוגות הגבינה היפות והמרשימות שיש - עוגת הקטיפה האדומה. במקור נבע צבעה האדום מסוג מסוים של קקאו שהשתמשו בו. כיום נהוג להוסיף צבע מאכל כדי לקבל את הגוון האדום. בין שכבת עוגה אחת לשנייה יש קרם גבינה טעים ועשיר. זו עוגה יפהפייה שמתאימה לכל אירוע או חגיגה.

עוגת גבינה ברוטב קרמל​

לעוגה הרביעית שלנו יש רוטב קרמל המוכר בטעמו המיוחד, טעם מתוק ועז שנשאר בפה הרבה אחרי שהביס הסתיים, הטעם הזה שמלווה על ידי הגוון הענברי שלו יוצרים תשוקה לטעום ממנו בכל פעם מחדש. עוגת הגבינה הזו, היא עוגת קרם אוורירי וטעים, שיושב על בסיס של ביסקוויטים מעורבבים בחמאה מומסת. יחד נוצר בסיס קראנצ'י וטעים, שמלווה את קרם השמנת ורוטב הקרמל, שזולג מחלקו העליון ועד לחלקו התחתון.

עוגת גבינה יפנית​

העוגה החמישית מגיעה אלינו מיפן הרחוקה. ממש כמו הפנקייק היפני התפוח והאוורירי כך גם עוגת הגבינה הזו. לא תאמינו, אך להכנתה נדרשים שלושה מרכיבים בלבד! ביצים, שוקולד לבן וגבינת שמנת. גם כאן ממש כמו בפנקייק מקציפים את החלבונים לקצף רך, שהוא זה שיעניק לעוגה את מרקמה התפוח והאוורירי. העוגה הזו טעימה. מתקתקה בדיוק במידה והיא גבוהה ומרשימה. על חלקה העליון בזקו אבקת סוכר והגישו בחגיגה שלכם.

עוגת מסקרפונה בשלושה גוונים​

העוגה השישית שלנו היא עוגה בעלת שילובים שמחמיאים מאוד לעוגת גבינה והם טעמי תות ופטל. את העוגה הזו ניתן להכין עם מחית מרוכזת של פטל ותות אשר יצבעו את קרם הגבינה בגוון ורדרד וסגלגל ויעניק להם את טעמי התות והפטל שמשתלבים באופן מושלם עם קרם המסקרפונה. לעוגה המדהימה הזו יש תחתית שעשויה מביסקוויטים ושברי פיסטוק מרעננים שמעשירים את טעמה מאוד.

עוגת גבינה בטעם של פעם​

לסיום אנחנו רוצים לקחת אתכם לסיור בשבילי הזיכרון מפעם. העוגה השביעית היא עוגת שמרים ממולאת בגבינה עם צמוקים. ראשית נציין שאחד השילובים היותר מוצלחים שיש זה גבינה עם צימוקים, גם הלבנים וגם השחורים. אבל מה טוב יותר מאשר לצפות את כל הטעם הנפלא הזה עם בצק שמרים שמיימי, שמעליו יש רק לבזוק אבקת סוכר, ויש לכם עוגת גבינה מושלמת!
 
למעלה