אין טעם לחיים

princesa4

New member
אין טעם לחיים

אני כל ככה עצובה , כל כך ממורמרת.. אני חיילת משוחררת כבר חמישה חודשים . לא מצליחה למצוא לעצמי עבודה קבועה. אין לי חברות ..היו לי בצבא ועכשיו שהזמן חולף , אני מנתקת עימם את הקשר כי אין על מה לדבר כבר. בזמן שכולם יוצאים ומבלים אני בבית . מעולם לא הייה לי חבר. אני לא מצליחה להשתלב בעבודות . אין לי דעה משל עצמי ואני לא מצליחה לקבל החלטות . אין לי מטרות ואני בן אדם עם אופי חלש . כרגע אני עובדת במפעל , אבל אני מרגישה שיימי שם ספורים כי לוקח לי זמן לקלוט איך לעבוד נכון , ואני שואלת מלא שאלות בקשר לעבודה על מנת לא לבצע טעות ואנשים נרתעים מכך ואומרים שהעבודה היא לא גנון . אם אני לא שואלת וטועה אני מקבלת אחר כך צעקות ממנהל . מתוך שלושה ימים שעבדתי , צעק עליי מנהל שאם עוד פעם אני שוגה- הביתה1! כל כך רעלי שכבר שלוש עבודות החלפתי [אחת מהם פוטרתי בגגל שהמפעל עמד להיסגר]. אני מאוד רוצה לעשות את המועדפת כי ביטלו לנו החיילים המשוחררים את דמי האבטלה אך לוקח מלא זמן עד שכח אדם ממוצא לי משהו ועד עכשיו התנאים לא היו משהו. בתחנות דלק חרשתי ולא קיבלו אותי בכלל אז התייאשתי אני אפילו לא יודעת למה אני עובדת אפילו שלהוריי אין כסף והם שקועים בבוץ עדיין זה רק מלחיץ אותי ואני נכנסת לדיכאון עמוק יותר., כשלמשל שואלים אותי בצאט מה אני מחפש אצל גבר , אני עונה כלום כי אני ריקה מתוכן ואני בעצמי לא מצליחה לתאר את מה שאני רוצה במילים. כל כך רע לי להיות לבד .. כל כך רע לי שאף פעם אף אחד לא התאהב בי למרות שאני בחורה די נאה . העובדה שאני מלאה עושה לי רק רע והיה לי לי קטע עם מישהו שנתת לי מאז תחושה שכל מה שמעניין את הגברים זה רק דבר אחד. כל אחד מהם צפוי ולא מאתגר. זה גורם לי להיכנס אל תוך עצמי ולפחד מהבנים למרות שאני מאוד רוצה שיאהבו אותי סוף סוף .. איך אני יוכל לתאר לכם את התחושה הנוראית שאני חסרת חיים. שבזמן שהחיילים שמשתחררים רק מחכים לשיחרור שלהם ואחר כך ממצים את עצמם תוך חודש לכל היותר..יוצאים ומבלים ולי אין עם מי לצאת . להוריי אין רכב ואנחנו שקועים בחובות. אבא שלי בבית חולים . משותק ביד והוא צפוי לשבת בבית מנכות ואז אני אצטרך לפרנס את הבית עם אמא כשגם ככה שאבא עבד הייה חסר לנו כסף לאכול. כל פעם הוא מחליף עבודת על ימין ושמאל [בן 50] כי קשה לו ואנחנו שקועים בחובות סבתא שלי גרה אצלינו אבל היא כמו זרה כי היא ואנחנו לא מסתדרים וכל פעם היא ממרמרת לנו את החיים בבית ככה סתם. כשאני אומרת לה משוגעת כי היא סתם מתחילה לדבר איתנו מבלי שבכלל פנינו אלייה על מנת לקלל בלי סיבה [היא אכן כזאת למרות שמבחינה חיצוני נראית בריאה] היא מתחילה לפגוע עוד יותר.. אני כל כך ריקה ..מחפשת את האושר אבל כבולה לאבל. איך אפשר להיות בבית איתה .. אני ממש סובלת.. תעזרו לי
 

Darek engel

New member
ברוכה הבאה נשמה .

אולי אני אתחיל בכך החיים לא פשוטים ולא קלים לאף אחד אפילו אם יש הרבה כסף ועשירים .את רק הכשיו השתחררת מהצבא את מקבלת טעימה מהאזרחות .את דיברת על המון דברים שמפריעים לך אז קודם כל תנסי לעשות סדר בדברים את נשמעת לי מתוך הדברים שכתבת שאת מאוד נבונה ואחראית אז יש לך כבר התחלה טובה . הכשיו אל תעסיקי את עצמך בבעיות של הורים שלך יותר מידי את שותפה בבית זה נכון אבל תאמיני לי שהם יסתדרו טוב מאוד גם בלי העזרה שלך .קודם כל תעזרי לעצמך אחר כך אני מבטיח לך שיהיה לך את היכולת לעזור להם בקלות בלי שזה יפריע לך.בקשר לחברה את זה את צריכה לבנות וזה לוקח זמן וגם לא קל בכלל אבל מה שהכי חשוב זה שאל תוותרי לעצמך תתני צאנס ואת רק תרויחי חוץ מיזה אם את מרגישה שאת מתחברת למישהו את יכולה ליזום סיחה איתו או איתה ככה מכירים ככה בונים חברים הכי חשוב זה לא לשבת ולחכות שזה יגיע לבד .שיהיה לך בהצלחה אני מאמין בך .בכלל שיהיה לכולנו יום מלא אהבה.
 

princesa4

New member
איך משיכים מעכשיו..?

הגעתי היום לעבודה 15:40 לפני כולם ובאתי בכר לחדר הלבשה, ואז קרה לי אחד האחראים ואמר לי שאני לא מתאימה ושאני יכולה לשוב הביתה!! הייתי כך כך מבולבלת כי הוא התחל לדבר מה\ שלומך וזה ופתאום בוםםם!!! נחתה אלי את הידיעה .. הלכתי הביתה ...התקשרתי לאמא והיא אמרה שאבא משותק ביד ימין [הוא כבר שלושה ימים הייה בבית חולים יש לו לחצי דם ] וחצי שנה היא לא תתפקד לו!!! כל זה קרה כי במשך החצי שנה הוא החליף עבודות כמו גרביים ביידוק כמוני והוא הגבר והוא צריך לפרנס את המשפחה כי הכסף של אמא לא מספיק והיא כל פעם הייתה מעירה לו שפעם הוא היה מרוויח כמעט 7 אלף עכשיו בקושי . כעת גם את זה לא יהיה .. אני מפחדת שיגרשו אותנו מהבית ואני חסרת תועלת . אני לא מתאימה לשום עבודה .. אני מאוד רוצה למצות את עצמי אבל עכשיו רע לי מאודדדד
 

Darek engel

New member
נכון זה לא פשוט החיים

בכלל לא קלים לכל אחד יש את התקופה הקשה שהוא עובר בחיים מיזה רק עולים למעלה . אל תוותרי לעצמך תנסי להגיד לעצמך בבטן דברים טובים תחשבי רק על טוב על הצלחה על העתיד תנסי להבין שרק שבסוף יהיה טוב מחר בבוקר תתחילי את היום בזה שתגידי לעצמך היום אני מנצחת היום אני אצליח בכל דבר שאני אעשה ואז תתחילי לחפש עבודה אל תוותרי לעצמך את תראי כמה דברים טובים יקרו לך מה שחשוב שלא תוותרי לעצמך ואני אגיד לך את זה המון כי זה מה שקובע .עוד משהו אל תחשבי כרגע על הבעיות של הורים שלך קודם כל תקחי את עצמך ביידים תמצאי עבודה שיהיה לך טוב שם זה גם חשוב אבל לא העיקר ואחרי זה את יכולה לעזור להם . לסיום אני רוצה להגיד לך אולי הכשיו את בדיכאון כי לא הולך לך ואת לא מאמינה ביכולת שלך אבל הזמן יעשה את הכל זה אומר שרק תתני צאנס וקצת סבלנות והכל יהיה טוב . אני מאמין בך שיהיה לנו ערב נפלא ומלא אהבה כי מגיע לנו .
 

Ofra m

New member
היי פרינססה

קודם כל השם שאת קוראת לעצמך אומר הרבה...פרינססה זו נסיכה ואני מבקשת ממך שתראי את החיובי שבכך,את באמת נסיכה ותאמיני בכך, מצד שני את חייבת להסתכל על החיים בפרופורציה ולהבין את עצמך קצת יותר ולא להחמיר עם עצמך, את רק ילדה,רק עכשיו השתחררת מהצבא ומותר לך לא למצוא את עצמך בשלב הזה, הייתי מציעה לך להרגע ולתת לעצמך קצת זמן, אני מבינה שהמצב בבית לא קל אבל אף אחד לא מצפה מילדה בגילך שכל העומס ייפול על כתפייך הקטנות, את לא צריכה להתעסק במצב הכספי של הורייך זו בעיה שלהם והם יצטרכו למצוא את הדרך לפתור אותה, מה שכן לאט לאט תחפשי דברים שאת חושבת שאת יכולה להצליח בהם כמו למשל לטפל בילד, או למשל למלצר תקופה באיזה בית קפה נחמד, או לעבוד כטלפנית ויש כאלו המון שלא דורשים ניסיון, לאט לאט תלכי ללמוד משהו שאת רוצה מאוד, גם אני בגילך לא הכרתי את עצמי ולא גיבשתי דיעה כמעט על כלום או שהייתי מחכה אחרים,עם הניסיון ועם הגיל הכל יבוא לך תאמיני לי אין לאן למהר גם גברים יהיו לך, שום דבר לא רודף אחרייך.....פתרונות קסם אין לי מה שכן יש לי זה לומר לך תאהבי את עצמך, תפרגני לעצמך, תאמרי לעצמך דברים חיוביים ובשום אופן אל תרדי על עצמך זה בשלב ראשון, תשמעי לי ותראי איך הכל מסתדר מעצמו לאט לאט.....באהבה רבה עופרה.
 

princesa4

New member
יהייה התקדמות ..

מרוב שאני כבר פונה למלא פורומים , מלא אנשים שולחים אותי לפסיכולוג ... חשבתי וחשבי והגעתי למסקנה שאני יעבור טיפול עצמי , שזה אומר שאני אהיה אופטימית , אני רושמת כל פעם דברים שמכשילים אותי בחשיבה והחלטתי לא לוותר לעצמי ... קניתי עיתון דרושים וראיתי כמה מודעות שמעניינים אותי מאוד . כמו כן, אמא שלי רשמה אותי למכון כושר ולמזלי כשיש לי מצב רוח אני מרזה ומרגישה סקסית וכמובן מקרינה שמחה. מזמן לא הייתי במכון אבל לפחות אני יעסיק את עצמי ואהיה אנרגטית יותר. שבוע הבא יהיה שבוע עמוס כי לאמא שלי יהיה יום הולדת , והחלטתי להזמין את כל המשפחה על חשבוני . אולי אני אסע לתל אביב ושם אקנה לה מתנה - מעיל ומגפיים[הגיע הזמן שמישהו יחשוב עליה אם היא לא חשובת על עצמה] . אני רק מתלבטלת איפה לקנות לה כי אני רוצה שהיא תהייה מפסוטית.. אני מקווה שיהיה טוב , כל פעם שאני יורדת על עצמי שאני כישלון אני נזכרת "בהסוד " [אחי טוען שזה עזר לו..]
 

Ofra m

New member
או הסוד...

זו התורה שלפיה אני חיה וכך הגעתי להמון דברים שרציתי וחשבתי שאין לי סיכוי כמו אוטו שמאוד רציתי עבדתי לפי תורת הסוד, או כמו חברים לטיול שמאוד רציתי ועכשיו יש לי תדעי לך שאת על הגל הנכון תאמיני שיהיה טוב ויהיה טוב, תאמיני בהצלחתך ותצליחי, תאמיני שאת הולכת ומרזה ותגידי את זה וזה יהיה כל מה שאת רוצה 1. תבקשי 2. תאמיני שמגיע לך 3. תדמייני שאת מבוקשך קיבלת - ואת תראי איך חוק המשיכה עובד זה מדהים. אני שמחה שיותר טוב לך, תעדכני מדי פעם, ביי עופרה.
 

liranush39

New member
העיצה שלי

מאמי תתחילי לאהוב את עצמך, זו המתנה הכי גדולה שאת יכולה לתת לעצמך. אני מוכנה לעזור לך אם תחליטי שאת באמת רוצה . תכתבי לי מסר אישי, נתכתב במייל ואני יעזור לך. תיהי חזקה,אוהבת!
 
למעלה