אין כפתור escalate בדיספיוט שפתחתי באיביי

Arrowhead

New member
אין כפתור escalate בדיספיוט שפתחתי באיביי

אני לא יודע אם מדובר בבאג או שפתחתי את הדיספיוט מאוחר מדי לפי איביי אבל העניין הוא כזה. אחרי שהמוצר לא הגיע הרבה זמן פתחתי דיספיוט באיביי, אחרי שהתכתבות לא הובילה לשום מקום קיבלתי הודעה מאיביי:

Your eBay Buyer Protection case is open. If you are unable to work things out with the seller, you are now eligible to escalate this case to eBay Customer Support for a final decision.

ואם לא נגיע להסכמה או לחלופין אם לא אבצע escalate עד תאריך X הם יסגרו את הקייס. כרגע במסך הדיספיוט אני יכול או ליצור קשר עם המוכר או לסגור את הדיספיוט אבל אין שום כפתור escalate.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בעיקרון אתה אמור לפתוח מחלוקת תוך 30 יום מהתאריך האחרון

המשוער להגעת המוצר. אם פספסת את המועד ושילמת בפייפל, אפשר לפתוח בפייפל עד 180 יום מהתשלום.
&nbsp
לגבי הכפתור, קשה עד בלתי אפשרי לענות לך בלי לראות מה שאתה רואה... אתה יכול לצרף צילומי מסך (למחוק מהם פרטים אישיים) וננסה לעזור.
 

Arrowhead

New member
מוסיף תמונות

כשאני נכנס ל-Resolution Center אני רואה את מה שמצורף כ-Capture1 וכאשר אני לוחץ על See details אני מקבל את המסך שב-Capture2 אין שום אפשרות לבצע escalate.

אם אני נכנס לפייפל ומנסה לפתוח דיספיוט שם אני מקבל אזהרה שזה יסגור אוטומטית את הדיספיוט באיביי ואין לי מושג מה ההשלכות על כך.

ובכלל להבא, איפה כדאי לפתוח דיספיוט, באיביי או בפייפל?



 

trilliane

Well-known member
מנהל
על פניו נראה שהמערכת עדיין ממתינה לתגובה מהמוכר

ולכן לא מופיעה אפשרות הסלמה... בעיקרון אם פתחת את המחלוקת בזמן יש לך אפשרות להסלים אותה עד 30 יום מפתיחתה (אחרת תיסגר אוטומטית). אם אתה לא קרוב לטווח הזה הייתי פשוט מחכה עוד כמה ימים, אולי האפשרות להסלים תופיע אם המוכר לא יגיב.
&nbsp
לגבי פייפל, זה הגיוני, לא ניתן לפתוח במקביל מחלוקות. מכיוון שיש לך זמן בשפע בפייפל, זה לא בוער; חכה קודם לראות מה קורה עם איביי ורק אם זה ייסגר שם ללא טיפול, פנה לפייפל.
&nbsp
באופן עקרוני אני תמיד מתחילה בפלטפרומת הקנייה ורק אם אין בה מענה אני פותחת מחלוקת בפייפל (עד היום קרה רק פעם או פעמיים).
 
למעלה