אין כפתור escalate בדיספיוט שפתחתי באיביי
אני לא יודע אם מדובר בבאג או שפתחתי את הדיספיוט מאוחר מדי לפי איביי אבל העניין הוא כזה. אחרי שהמוצר לא הגיע הרבה זמן פתחתי דיספיוט באיביי, אחרי שהתכתבות לא הובילה לשום מקום קיבלתי הודעה מאיביי:
Your eBay Buyer Protection case is open. If you are unable to work things out with the seller, you are now eligible to escalate this case to eBay Customer Support for a final decision.
ואם לא נגיע להסכמה או לחלופין אם לא אבצע escalate עד תאריך X הם יסגרו את הקייס. כרגע במסך הדיספיוט אני יכול או ליצור קשר עם המוכר או לסגור את הדיספיוט אבל אין שום כפתור escalate.
אני לא יודע אם מדובר בבאג או שפתחתי את הדיספיוט מאוחר מדי לפי איביי אבל העניין הוא כזה. אחרי שהמוצר לא הגיע הרבה זמן פתחתי דיספיוט באיביי, אחרי שהתכתבות לא הובילה לשום מקום קיבלתי הודעה מאיביי:
Your eBay Buyer Protection case is open. If you are unable to work things out with the seller, you are now eligible to escalate this case to eBay Customer Support for a final decision.
ואם לא נגיע להסכמה או לחלופין אם לא אבצע escalate עד תאריך X הם יסגרו את הקייס. כרגע במסך הדיספיוט אני יכול או ליצור קשר עם המוכר או לסגור את הדיספיוט אבל אין שום כפתור escalate.