אין לחלקים בחברה של יאמה?

DavidR3YZF

New member
שלום שמי דוד, לפני כחודש וחצי [ בתאריך 14.6] קניתי אופנוע מסוג YAMAHA YZF-R3 שנת 2021 דרך MOTO-DEAL ת"א.
בשבת האחרונה [31.07] אני וחבר בשם אודי (שקנה לפני 4 חודשיים MT09 דגם חדש 2021) נסענו לטיול בשבת בבוקר
והייתה לנו תאונה אחד עם השני, לשניינו יש ביטוח מקיף אבל בחרנו להשתשמש בשל אודי כי הוא זה שבפגע בי מאחורה
ומבחינת חוקיות בכביש הוא האשם. השארנו את האופנועים במוסך ביום ראשון (1.8) וביום שלישי כבר קיבלנו אישור מהשמאי
של הביטוח להזמין את כל החלקים הדרושים לתיקון, בעל המוסך ניסה להזמין חלקים ונאמר לו שבגלל שאלה 2 אופנועים "מדגמים חדשים" אז אין חלקים
בחברה ויש צורך להזמין אותם במיוחד וזה יכול לקחת חודש-חודשיים. (הR3 שלי זה אותה צורה גם של 2020, והMT09 באמת יצא לשוק רק לפני כ4 חודשיים)
השאלה שלי האם אפשר לתבוע בעזרת עורך דין את היבואן של יאמהה על זה שהוא מוכר אופנועים חדשים בשוק בלי חלקים זמינים,
ועל זה שאני צריך לשבת לחכות חודש-חודשיים בגללם באותה צורה האופנוע גם משמש אותי ככלי לעבודה ואני מתקשה להגיע לעבודה בגללם, לצורך הדוגמא גם יכול היה להיות חלק תקול באופנוע כשהוא חדש מהשקית ויש עליו כביכול "אחריות יצרן" שנתיים.. גם אז הייתי נאלץ לחכות באותה צורה?

תודה רבה לעזורים !!
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה