אין מחיר חד משמעי בהוט

רציתי להשאיר תשתית האינטרנט של הוט ולעבור ליס בשביל שירותי טלוויזיה רק מה? המחיר של תשתית שלהם בלבד זה מחיר שאני משלם עבור טלוויזיה ותשתית ביחד להוט היום. העלו מחיר ב50 ש"ח אחרי שהבטיחו להשאיר ללא שינויים אבל זה סיפור אחר.
מישהו ראיתי משלם או 69 ש"ח או 89 ש"ח עבור תשתית בלבד בעוד שמישהו אחר קיבל התראה על עליית מחיר מ89 ש"ח עד 109 ש"ח...

אני סבור שאחרי העברה ליס המחיר שאשלם יהיה +/- 210 עבור טלוויזיה שלהם ותשתית הוט. מעניין אם ספק נוכחי שלי יעבוד בתשתית שלהם כי את ספק שלהם אני לא נוגע ממטר.

אין שוויון. אין כבוד.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
רציתי להשאיר תשתית האינטרנט של הוט ולעבור ליס בשביל שירותי טלוויזיה רק מה? המחיר של תשתית שלהם בלבד זה מחיר שאני משלם עבור טלוויזיה ותשתית ביחד להוט היום. העלו מחיר ב50 ש"ח אחרי שהבטיחו להשאיר ללא שינויים אבל זה סיפור אחר.
מישהו ראיתי משלם או 69 ש"ח או 89 ש"ח עבור תשתית בלבד בעוד שמישהו אחר קיבל התראה על עליית מחיר מ89 ש"ח עד 109 ש"ח...

אני סבור שאחרי העברה ליס המחיר שאשלם יהיה +/- 210 עבור טלוויזיה שלהם ותשתית הוט. מעניין אם ספק נוכחי שלי יעבוד בתשתית שלהם כי את ספק שלהם אני לא נוגע ממטר.

אין שוויון. אין כבוד.
כדאי שתנסח מחדש, לא מובן מה רצית להגיד.
 

ויוי 25

Well-known member
נכון ,אין שקיפות במחירים ,כי ברגע שבחוזה מדובר על כך שהמחירים אינם קבועים הרי שזו באמת בעייה.
ולכן הם מוסיפים במצח נחושה בכך פעם סכום נוסף למחיר ההתחלתי ,מדי כמה חודשים,
וגם יש גם תוספת עבור ציוד מדי חודש ועוד תוספות בסעיף "הוצאות שונות" ללא פירוט.
(כששואלים בטלפון הם אומרים שזה בעבור "הבטחה" נגד פריצה חיצונית וכו' לאינטרנט.)

בנושא הנחות בתשלום:
לדברי הנציג רק מבוגרים שהם בגיל- הזהב , או אדם שהוא נכה - רק אלה נכניסים לקטגוריה של מקבלי הטבה, כלומר, יש בעבורם סידור למחיר קבוע וללא שינוי למשך שנתיים ,וגם זה רק לאחר פנייתם אל
נציג החברה בדרישה לקבלת זכותם להנחה זו.
בקיצור, אנו השפוטים של כול חברות -הכבלים,והם עושים עלינו קופה קופה מפוארת.

אז מתי יחול מהפך במחירים :
זה יקרה כאשר אלפי האנשים שמחוברים לכבלים יבקשו להתנתק ,או לקבל מחיר שפוי וקבוע לכמה שנים עם חוזה הוגן -ללא הקפצת מחירים .
רק כאשר לא תהיה להנהלת החברה אופצייה אחרת ,הם יאלצו להסדיר את החשבונות בחוזה קבוע
לכמה שנים ובמחיר סביר וקבוע לכל הצרכנים.
כל עוד הצרכנים ימשיכו לשלם ולא יבקשו להתנתק מהתנאים הגרועים, הרי השינוי לא יגיע.
 
נכון ,אין שקיפות במחירים ,כי ברגע שבחוזה מדובר על כך שהמחירים אינם קבועים הרי שזו באמת בעייה.
ולכן הם מוסיפים במצח נחושה בכך פעם סכום נוסף למחיר ההתחלתי ,מדי כמה חודשים,

אני לקוח חדש בא להתחבר לאינטרנט שלהם. למה אני רואה 210 ש"ח עבור 200/5 בקישור הנ"ל ובעומד הבית 89 ש"ח?

בנושא הנחות בתשלום:
לדברי הנציג רק מבוגרים שהם בגיל- הזהב , או אדם שהוא נכה - רק אלה נכניסים לקטגוריה של מקבלי הטבה, כלומר, יש בעבורם סידור למחיר קבוע וללא שינוי למשך שנתיים ,וגם זה רק לאחר פנייתם אל
נציג החברה בדרישה לקבלת זכותם להנחה זו.

אצלי במשפחה יש מנוי שנמצא בגיל זהב, ניצול שואה וזכאי לסיעוד בביטוח לאומי. הוט העילו מחיר כשביקשתי להשאיר באותו מחיר. לדרוש מהם הנחה?
 

k-don

Well-known member
אני לקוח חדש בא להתחבר לאינטרנט שלהם. למה אני רואה 210 ש"ח עבור 200/5 בקישור הנ"ל ובעומד הבית 89 ש"ח?



אצלי במשפחה יש מנוי שנמצא בגיל זהב, ניצול שואה וזכאי לסיעוד בביטוח לאומי. הוט העילו מחיר כשביקשתי להשאיר באותו מחיר. לדרוש מהם הנחה?
לגבי ניצול שואה - יש לו זכות לקבל מנוי בסלקום ב 50% הנחה.
כלומר אם יקח מנוי טריפל בסלקום של כ 200 ש"ח (כולל ראוטר), ישלם רק 100 ש"ח
 

ויוי 25

Well-known member

שאלה ל-felixcohen​

1. מדוע שלא תתקשר לנציג החברה ותבדוק על איזה מסלול אינטרנט אתה משלם ובאיזה סכום בדיוק,
תוכל גם לבקש לקבל מסלול במחיר הכי מוזל שיש להם.

2. בקשר למנוי המבוגר ,בוודאי שאתה צריך שוב ליצור קשר איתם בהקדם ,
ולבקש זיכוי עבורו ואת ההנחה שמגיעה לגיל -הזהב.
תבקש שישלחו לך למייל את החוזה החדש עם סכום הקבוע לשנתיים .
 
נערך לאחרונה ב:

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל

שאלה ל-felixcohen​

1. מדוע שלא תתקשר לנציג החברה ותבדוק על איזה מסלול אינטרנט אתה משלם ובאיזה סכום בדיוק,
תוכל גם לבקש לקבל מסלול במחיר הכי מוזל שיש להם.

2. בקשר למנוי המבוגר ,בוודאי שאתה צריך שוב ליצור קשר איתם בהקדם ,
ולבקש זיכוי עבורו ואת ההנחה שמגיעה לגיל -הזהב.
תבקש שישלחו לך למייל את החוזה החדש עם סכום הקבוע לשנתיים .
רק לידיעה כללית...
עד לפני כשנה, יכולת להתמקח עם נציג הוט ולבקש לדבר עם "מנהל", וכך להשיג (אולי) הנחה כזו או אחרת בזכות יכולות העקשנות והמיקוח שלך.
נכון לתקופה האחרונה, הוט העבירו את השירות הזה לחברה חיצונית, שקשה עד בלתי אפשרי להשיג שם נציג שישוחח איתך. לכל היותר, עונה לך נציג ע"ג "צ'אט" באמצעות הווצאפ, אבל גם איתו את לא יכולה להתכתב ברצף. את כותבת את מה שיש לך לומר, ואולי אחרי שעה או יותר, הוא משיב, כשאת בכלל לא קשובה לאיתות של הנייד... ואם תעני? שוב תחכי חצי נצח עד שתיעני. וככה הוא משיב לך ש"זה מה יש" ואין מצב לשינוי.
 

ladybug4NLP

Active member
לדעתי גיל הזהב משכה בהנחה רק אם ניצול שואה או מקבל קצבת השלמה
 

ויוי 25

Well-known member
בחברת "הוט" מי שהגיע לגיל 70 זכאי להנחה,
העניין הוא שהם לא מיידעים את המנויים על כך,
רק מי שפונה לנציג "הוט" בטלפון הם בודקים עבורו את ההנחה לה הוא זכאי.
 

em28

Well-known member
בהוט זה שוק !
אין ברירה אלא לבקש ניתוק (לא בטלפון, אפשר דרך אתר נתק) ולחכות להצעות טובות יותר.
לפעמים זה ידרוש לשחק אותה הוט (כל השיחות מוקלטות, כל ההצעות בכתב, לא לשירות בוואטאפ)
כדי לגבות עוד חודש הוט מתזמנים טכנאי "לאיסוף הציוד" לחודש קדימה.
אני הלכתי איתם עד הקצה - הבאתי בעצמי את "הציוד" (כולה ראוטר) למרכז שירות שלהם בירושלים,
שם קיבלתי את הצעת הזהב - 58 ש"ח ל-500/12MB ללא תשלום על הראוטר, שמעתי גם על מי שהצליח לקבל ב-54 ש"ח.

במיקום אחר אני מחובר לסיבים של פרטנר ב-79 ש"ח ל-600/60MB כבר שנה וחצי, מעדיף לשלם יותר ולהימנע מהשטויות של הוט.
 
תבקש שישלחו לך למייל את החוזה החדש עם סכום הקבוע לשנתיים .

כן, אני ביקשתי שישלחו לי לפני שנה וגם השנה. בשני מקרים כלום, חוץ ממספרי האסמכתא מיותרים לשימוש הפנימי שלהם.

אני הלכתי איתם עד הקצה - הבאתי בעצמי את "הציוד" (כולה ראוטר) למרכז שירות שלהם בירושלים,
שם קיבלתי את הצעת הזהב - 58 ש"ח ל-500/12MB ללא תשלום על הראוטר, שמעתי גם על מי שהצליח לקבל ב-54 ש"ח.

ברבה פעמים ראיתי איך נציגים סוגרים על הנחה מפתאת ובחיוב הראשון מחוייבים על סכום פי 2-3 שלא הסכימו עליו בכלל והנציג ש-"גזר קופון" לא עונה יותר.
 

em28

Well-known member
ברבה פעמים ראיתי איך נציגים סוגרים על הנחה מפתאת ובחיוב הראשון מחוייבים על סכום פי 2-3 שלא הסכימו עליו בכלל והנציג ש-"גזר קופון" לא עונה יותר.
אין בעיה, מ-ת-נ-ת-ק-י-ם !!
 

ויוי 25

Well-known member
אין בעיה, מ-ת-נ-ת-ק-י-ם !!
הכי טוב לשלוח מכתב להנהלה שלהם ולספר איך הם לא מתייחסים ללקוח מבוגר אשר זכאי להנחה,
ולציין שבמידה ולא תקבל זכויותך תתנתק מהם מיידית.
רק ככה הם מיד יזכו אותך על כל החודשים שפנית ולא התייחסו,ותראה שגם יורידו לך מיד את המחיר .
 

em28

Well-known member
הכי טוב לשלוח מכתב להנהלה שלהם ולספר איך הם לא מתייחסים ללקוח מבוגר אשר זכאי להנחה,
ולציין שבמידה ולא תקבל זכויותך תתנתק מהם מיידית.
רק ככה הם מיד יזכו אותך על כל החודשים שפנית ולא התייחסו,ותראה שגם יורידו לך מיד את המחיר .
אין טעם !
נסיתי בעבר לפנות להנהלה, לפניות הציבןר, לנציב התלונות שלהם - זה הכל מערכת שמושכת זמן עד שהלקוח מתייאש.
הם מבינים רק כשמבקשים להתנתק ומממשים את האיום.
 
הם מבינים רק כשמבקשים להתנתק ומממשים את האיום.
הכוונה לנסות אותם בניתוק בהנחה שהם יתנו לי פתרון? כי במקרה שלי אם אני מתנתק והם לא טורחים לתת הצעה טובה אני מפסיד גלישה דרך ספק האינטרנט שלי כי אין אצל הוט שוק סיטונאי. החלפתי ספק האינטרנט שלי לספק שנחשב די טוב שמאפשר לי גלישה מכתובת פומבית ולא כתובת פרטית.
 

ויוי 25

Well-known member
בכל זאת שווה לנסות שוב להתקשר ולדבר איתם,
בסופו של דבר ישנה תחרות בין חברות הכבלים ולכן מי שמתעקש כן מקבל מהם הנחה.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה