למרות שהיא נמצאת בטבורה של מטרופולין תל אביב, הנוסעים בתחנת בני ברק־רמת החייל הוותיקה נאלצים לעתים לחכות חצי שעה לאוטובוס ■ באזור שנראה כמו אתר בנייה ובהיעדר אולם נוסעים - גם עבודות השדרוג לא יצילו אותה
בנימה אישית, לתחנת רכבת בני ברק יש פוטנציאל מאוד גבוה שלא ממומש בגלל קישוריות גרועה. המרחק בקו אווירי לרמת החייל, אזור שסובל מנגישות די גרועה קצר מאוד ואפשר היה לחשוב על פתרון יצירתי. לפני כמה שנים בנו שביל לרוכבי אופניים מעל נחל הירקון אבל הוא נסגר. מהצד השני כל הגישה לאזור של קניון איילון ומגדלי המשרדים באזור גם לא סימפטית במיוחד, כמו שמתואר בכתבה.

בנימה אישית, לתחנת רכבת בני ברק יש פוטנציאל מאוד גבוה שלא ממומש בגלל קישוריות גרועה. המרחק בקו אווירי לרמת החייל, אזור שסובל מנגישות די גרועה קצר מאוד ואפשר היה לחשוב על פתרון יצירתי. לפני כמה שנים בנו שביל לרוכבי אופניים מעל נחל הירקון אבל הוא נסגר. מהצד השני כל הגישה לאזור של קניון איילון ומגדלי המשרדים באזור גם לא סימפטית במיוחד, כמו שמתואר בכתבה.