אין ממה להתאכזב הדימיון של בני אדם מאוד מוגבל

eko lost

New member
אין ממה להתאכזב הדימיון של בני אדם מאוד מוגבל

וזה ידוע לכל מי שבדק קצת את הנושא, לדוגמה נסו לדמיין מפלצת שמעולם לא ראיתם תמיד הדמיון יצור אותה מחלקים של דברים שראיתם בעבר,כך שתמיד חוזרים למוכר והמוכר הוא המיתולגיה היהודית נוצרית. אותו הדבר לגבי הסדרה כולנו ציפינו לסוף מדהים וקיבלנו רומנטיקה +נצרות.כמו במטריקס האחרון ניאו הופך לישו כאן ג'ק הופך לישו.והמנטרה הסופית האהבה היא הדבר החשוב מכול. דרך אגב מהעונה הראשונה אני כתבתי כאן בפורום שמי שינהיג את האי הוא ג'ק גם בגלל השם יעקב הרועה והמספר שלו בטיסה 23 אלוהים של הכדורסל. למרות שעכשיו ברור שמשכו אותנו באף לאורך שש עונות שגם היוצרים עצמם לפעמים לא ידעו לאין הם מובילים זו עדין הסדרה הטובה בכל הזמנים. אם למשהו מכותבים כאן יש סיום טוב יותר אשמח לשמוע.
 

utallking2me

New member
לדעתי

איך יודעים שתסריט טוב , אם אפשר להסב את העלילה שלו לספר. אם העלילה הזו לא היתה בסדרה אלא כתובה כספר אף מוציא לאור לא היה משקיע שקל על פרסומו כי אין מצב שספר אם סיום לא ברור כזה היה נמכר ומקבל ביקורות טובות. אם זה היה סיפור בחלקים בתור תור בעיתון זה היה תופס ושוב אנשים היו מתאכזבים מין הסוף בגלל שזו סדרה ואנחנו לא יכולים לבנות על ביקורת (להבדיל מספר או סרט) על המפיקים להיות מספיק אחראים כדי שמי שקונה אצלם פעם אחת חתול בשק יחזור לקנות אצלם שוב.
 

tamarhp

New member
יש דברים בקולנוע/טלוויזיה

שאי אפשר להעביר אותם לספר בשום צורה, ולכן זה ממש לא קריטריון לתסריט טוב.
 

בורקיטו

New member
רואים שאת/ה לא קורא הרבה ספרים

אחד הסופרים הפופלרים בעולם ובישראל בפרט, סופר יפני - הרוקי מורקאמי כתב רבי מכר עולמיים, כשכמעט כל ספריו הם בעלי עלילות שלא נפתרות, כל הקצוות נשארים פתוחים, אבל המסר בין השורות הוא זה שמכריע. ליד ספריו, אבודים היא עלילה הכי ברורה שיש, כל ביחס לעצמה היא עלילה ברורה. אני מסכים שיש מקום לוויכוח על מספר דברים, אבל הסוף שלה הוא אכן סופי. על הדרך בה בנו את הדברים - יכול להיות שיש מקום לוויכוח.
 
מה בדיוק לא ברור בסיום?

הוא ברור, מובהק, חד, מדוייק, אולי לא מה שציפית אבל הוא רחוק מלהיות לא ברור.
 

ליעדון

New member
ספרות וטלויזיה הם 2 מדיומים שונים לגמרי

ממליץ לך בחום לראות את הסדרה כולה עוד 10 שנים
 
למעלה