אין שירות תיקונים באורנג', רק שידרוגים!!

gilliz

New member
אין שירות תיקונים באורנג', רק שידרוגים!!

כנראה שהמועד המתקרב של האפשרות לניוד המספרים (1.12) החל להשפיע על החברות הסלולריות, ולא לטובה... במשך כחודש ימים מכשיר ה-I MATE JAM שלי נכנס ויוצא למעבדת אורנג' ועדיין מסרב לעבוד כמו בן אדם. כל הזמן מנתק שיחות (כאילו נכנס למצב טיסה זמני). עשרות שיחות טלפון למוקד שירות הלקוחות, שעות של המתנה בתור במרכזי השירות, מכשיר שאינו מתפקד כחודש ימים ו..נחשו מה הפתרון היחיד של החברה המכובדת - שדרג והתחייב. או שלא, אבל אז תכניס ותוציא את המכשיר כל יום יומיים ואנחנו נמשיך "לתקן" אותו והכל בסדר. אמרת שאתה רוצה מכשיר חדש/מחודש? מצטערים, אין כרגע במלאי. אנחנו מבינים שאתה לקוח עסקי וזה נכון שיש לך ביטוח ואחריות. נו טוב, ההסכם אתך מחייב אותנו לתקן את המכשיר ולא להחליפו. אז נשלח לך שליח (שוב..) כדי שייקח את המכשיר שרק אתמול החזיר לך מתיקון?? לא מעוניין? אז אולי בכל זאת תשדרג ונפתור את הבעיה? פשוט לא יאומן !!! שדרג בכל מחיר!!! גם במחיר השירות הבסיסי.. אז נמאס לי ושלחתי בקשה לניתוק הקו. שוב נציגים ומוקדניות וקשרי לקוחות ומי לא. הפתרון הרי ידוע - שדרג. ש-ד-ר-ג. ש--ד--ר--ג. או שנשלח שליח. אגב, ניתוק יעלה לך 2,500 ש"ח ובלה בלה בלה. אתה רוצה מישהו יותר בכיר? יחזרו אליך מחר. עוד 24 שעות של מכשיר "תקול" (בעגה המקצועית שלהם) רק כדי לשמוע שוב את ההצעה המפתה - ש ד ר ג !!!! ואז נשבר לי פתאום והחלטתי שאני מתכוון להלחם כמה שצריך. הבן אדם משלם ביטוח 7 שנים תמימות, עבור מה בדיוק? ואם אתם לא מצליחים לתקן את המכשיר ואם אין לכם מכשיר חלופי אז מצדי תתכבדו ותפתחו קרטון עם מכשיר TYTN חדש ותשלחו לי אותו עם אותו שליח חרוץ. בחינם כמובן ובלי התחייבות, תודה. מאחר ושמעתי לאחרונה על כמה מקרים דומים של "שידרוג כוחני" החלטתי לבדוק אם מדובר במדיניות או במקרים בודדים. אם הסיפור נשמע מוכר - אנא שלחו לי מייל [email protected].
 
למעלה