אין תקציב להארכת המסלול בשדה תעופה חיפה

https://www.colbonews.co.il/haifa-news/188305/

לי אישית לא ברור מה הייתה עוזרת הארכת המסלול ל 1500 מ' כאשר אין באזור אף חברת תעופה שיש לה מטוסים שיכולים לנחות באורך מסלול כזה, למעט אייר חיפה שכבר טסה מהשדה ל 4 יעדים כאשר אתונה הוא הרחוק ביותר כרגע.

ואגב בהקשר השדה בחיפה, מעניין לראות מה נתוני השימוש של קו 100 (מרכזית המפרץ - שדה התעופה) שבינתיים לא מופיע ב''מרק קו'' כי אני אף פעם לא ראיתי אותו יוצא עם נוסעים.
 

EHP12

Well-known member
https://www.colbonews.co.il/haifa-news/188305/

לי אישית לא ברור מה הייתה עוזרת הארכת המסלול ל 1500 מ' כאשר אין באזור אף חברת תעופה שיש לה מטוסים שיכולים לנחות באורך מסלול כזה, למעט אייר חיפה שכבר טסה מהשדה ל 4 יעדים כאשר אתונה הוא הרחוק ביותר כרגע.

ואגב בהקשר השדה בחיפה, מעניין לראות מה נתוני השימוש של קו 100 (מרכזית המפרץ - שדה התעופה) שבינתיים לא מופיע ב''מרק קו'' כי אני אף פעם לא ראיתי אותו יוצא עם נוסעים.
בגלל שהוא נחנך בתקופת המדידה של "מר קו", לא רואים את קו 100. גם זה קו של 29 נסיעות ביום לכיוון, שמשרת 6 טיסות ביום. ברור שיהיה ריק.

וכן בשביל שתוכל להכניס לשדה 737/A320 אתה צריך לפחות 2 קילומטר מסלול. ההארכה של 1500 הייתה מאפשרת לארקיע עם מטוסי האמבראר שלה להכנס לשדה.
 
למעלה