אין לי מצלמה1
New member
אינטגרציה ויזו-מוטורית
רציתי לשאול שאלה לצרכי עבודה שאני כותבת במסגרת התואר: נשאלתי מהי החשיבה הקלינית בבחירת כלי ההערכה VMI בהקשר למטופל בו טיפלתי בהכשרה. עד כה כתבתי שחשוב להעריך את יכולת האינטגרציה בהקשר האקדמאי (כתבתי כי ניתן יהיה להשליך מציון המבחן על יכולתו העתידית של המטופל בדרישות האקדמאיות בהן הוא יתקל כשיעלה לכיתה א', כגון- חציית קו אמצע ותפיסת כיוון וגודל בכתיבת אותיות ומספרים, העתקה מהלוח וכו'. יש עוד רעיונות? ) בכל אופן, חשבתי להוסיף גם שהאינטגרציה חשובה לתחומים נוספים חוץ מתחום הלימודים, כמו למשל תחום המשחק במשחקים הדורשים קשר עין-יד כגון משחקי כדור, מחשב וכו'.. השאלה היא האם זה נכון? חשבתי שקשר עין (ויזו) יד (מוטורי) מחייב יכולת תקינה לבצע אינטגרציה. השאלה היא האם אני צודקת או שאני עושה סלט בין 2 מיומנויות שונות? ואם זה אכן נכון, האם יש עוד תחומים שמושפעים מקשר עין-יד חוץ מהמשחקים שציינתי? אפשר להגיד שגם כפתור כפתורים קשור? תודה
רציתי לשאול שאלה לצרכי עבודה שאני כותבת במסגרת התואר: נשאלתי מהי החשיבה הקלינית בבחירת כלי ההערכה VMI בהקשר למטופל בו טיפלתי בהכשרה. עד כה כתבתי שחשוב להעריך את יכולת האינטגרציה בהקשר האקדמאי (כתבתי כי ניתן יהיה להשליך מציון המבחן על יכולתו העתידית של המטופל בדרישות האקדמאיות בהן הוא יתקל כשיעלה לכיתה א', כגון- חציית קו אמצע ותפיסת כיוון וגודל בכתיבת אותיות ומספרים, העתקה מהלוח וכו'. יש עוד רעיונות? ) בכל אופן, חשבתי להוסיף גם שהאינטגרציה חשובה לתחומים נוספים חוץ מתחום הלימודים, כמו למשל תחום המשחק במשחקים הדורשים קשר עין-יד כגון משחקי כדור, מחשב וכו'.. השאלה היא האם זה נכון? חשבתי שקשר עין (ויזו) יד (מוטורי) מחייב יכולת תקינה לבצע אינטגרציה. השאלה היא האם אני צודקת או שאני עושה סלט בין 2 מיומנויות שונות? ואם זה אכן נכון, האם יש עוד תחומים שמושפעים מקשר עין-יד חוץ מהמשחקים שציינתי? אפשר להגיד שגם כפתור כפתורים קשור? תודה