המספר, הוא מורכב מתמחור של שיקולים רבים ואין טעם לזרוק סתם..
המספר, הוא מורכב מתמחור של שיקולים רבים ואין טעם לזרוק סתם מספרים. בכל מקרה, אם אתה לא בעל תפקיד מתאים שמייצג לקוח אנטרפרייז, אז השרות המדובר לא קיים מבחינתך, כי לספקי שירות המדובר קיימת גם מדיניות מוגדרת לאיזה פרופיל של לקוח ארגוני לשווק את השירות. בכל מקרה, אם אין לך ממשק למנהל תיק לקוח אצל ספק השירות, אז זה ממילא לא תוכל לקבל את השירות ואם יש לך אפשרות ליצור קשר למנהל תיק לקוח שלך, אז הוא ישמח לתת לך את כל התמחור המדוייק המתאים לארגון שלך ולתקציב של תשתיות תקשורת שהוקצב ואושר לצורך זה.